امام جمعه ابرکوه:

مردم دچار رنج، فلاکت معیشتی و اقتصادی شده اند/ نمایندگان مجلس شهر گرایی را کنار بگذارند

حجت الاسلام حسینی: مردم دچار رنج، فلاکت معیشتی و اقتصادی شدند؛ اما همه چشم امیدمان به انقلاب، نظام، ولایت و عملکرد دولت انقلابی است نه دولتی که ناهی از منکر را محکوم می‌کند و میدان به عناصر فساد بدهد.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۳۰
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار کرد: عده‌ای جیفه خواران جیب پُر کن از مجلس ششم به بعد گویا جز آسیب رسانی به نظام وظیفه دیگری نداشتند. شما در بین رؤسای در قوه مقننه ببینید کدام انقلابی عمل، کدام با فقر و فساد و تبعیض مبارزه کردند و کدام ارزش پول ملی را حفظ کردند؟ کدام فاصله طبقاتی میان فقر و عنا را کم کرده و کدام جلو حقوق و مزایای نجومی را گرفتند؟
خطیب جمعه ابرکوه با این پرسش که در قوه مقننه کدام رئیس انفعالی و فرسوده نبود، ابراز کرد: در قوه مجریه و فقط در دهه شصت دولتمردان انقلابی داشتیم و از آن پس چه؟ جز مشتی عوامل افساد به نام اصلاح! خدا، امام زمان (عج)، مردم و رهبر یاور و حامی انقلاب بود که بحمدالله تا حالا برای ما مانده و گرنه آسیب مسئولین داخلی به نظام بیشتر از آسیب دشمنان خارجی تاکنون بوده است.
حجت الاسلام حسینی اذعان کرد: تاکنون این مسئولین بوده اند که مروج لا ابالی گری و ولنگاری‌های فرهنگی و مذهبی شده اند! وگرنه کی می‌توانستیم در ایام شهادت سه ساله امام حسین (ع) یعنی همین امروز شاهد پخش آهنگ‌های کذایی و زننده بنام ورزش در پارک باشیم.
حسینی با بیان اینکه نسبت به ترویج ورزش و نشاط اعتراضی نیست، تصریح کرد: در زمان شاه هم آهنگ و ریتم ورزش صدای شیر خدا بود، نه آهنگ‌های مبتذل. چرا بیراهه می‌رویم؟ چرا نیروی انتظامی منتظر تلفن و شکایت می‌نشیند و به وظیفه ذاتی خود عمل نمی‌کند؟! چرا ابرکوه که خاستگاه علم، ایمان، حجاب و عفاف بوده باید الگویش زنان مبتذل و بدحجاب باشند که با پخش کلیپ‌های کذایی با اسم خدا و روتوش خدا ما را فریب دهند و مروج منکر شوند و آینده زنان و دختران شهرستان را به تباهی بکشند؟
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه افزود: مگر ما مرده ایم که در آرایشگاه‌های زنانه ما آرایش زن مسلمان به صورت آنلاین و زنده به خاطر تبلیغ و جذب مشتری در فضا‌های مجازی پخش می‌شود. عزیزان سپاه، اطلاعات، ناجا و مسئولین قضایی نشان دهید که «ابرکوه»، تهران نیست.
وی ضمن درخواست از مسئولین مربوطه و جوانان متعهد انقلابی برای در دست گرفتن میدان انقلاب و پایمال نشدن خون شهدا، یادآور شد: والله جهنمی است کسی که بشنود در این شهر مشروب خواری، سگ گردانی، سگ فروشی، فساد و غلط کاری‌ها می‌شود؛ اما فریاد نزند. بنده بیش از این نمی‌توانم ببینم فرهنگ دینی ما رنگ باخته و فرهنگ فساد گستاخانه جولان می‌دهد و نیرو‌های انقلاب و حزب الهی منزوی شده باشند.
امام جمعه ابرکوه با اشاره به تشکیل دولت جدید انقلابی افزود: مردم دچار رنج، فلاکت معیشتی و اقتصادی شدند؛ اما همه چشم امیدمان به انقلاب، نظام، ولایت و عملکرد دولت انقلابی است نه دولتی که ناهی از منکر را محکوم می‌کند و میدان به عناصر فساد بدهد.
وی در رابطه با انتخاب استاندار تصریح کرد: در دولت سیزدهم باید استاندار کارآمد و انقلابی سکان دار مدیریت اجرایی استان باشد. نمایندگان مجلس شهر گرایی را کنار بگذارند، به وحدت نظر نسبت به گزینه موفق با تجربه، کاردان، انقلابی و متعهد برسند. اگر وحدت نظر ندارید بروید از سردار فلاح زاده خواهش کنید. ایشان تاکنون خواهش مسئولین و نمایندگان چند استان را رد کرده، شاید خواهش شما را بپذیرد.
انتهای پیام/ف
ارسال نظرات
آخرین اخبار