رئیس هیات اندیشه ورز بسیج کارمندی استان زنجان:

بیانیه گام دوم انقلاب باید در لایه های نظام ارزیابی دستگاهها قرار گیرد

نشست هم اندیشی با موضوع فرهنگ عفاف و حجاب با حضور اعضای هیات اندیشه ورز بسیج کارمندی شهرستان زنجان با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب در سالن حضرت خدیجه کبری (س)کمیته امداد استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۸۳
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان و رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندی شهرستان زنجان در جلسه هم اندیشی اعضای این هیات که در سالن حضرت خدیجه کبری (س) این نهاد برگزار شد گفت: دو نکته بسیار مهم که رویکرد جدی بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می‌رود بحث اخلاق، معنویت و وجدان کاری است که رهبر انقلاب یک سال را هم با عنوان وجدان کاری و انضباط اجتماعی به عنوان نقشه راه سال انتخاب فرمودند.
 
بیانیه گام دوم انقلاب باید در لایه های نظام ارزیابی دستگاهها قرار گیرد

وی با اشاره به اینکه اگر وجدان کاری در جامعه نهادینه شود انضباط اجتماعی هم بدنبال آن شکل می‌گیرد، افزود:اگر اخلاق و معنویت به عنوان زیر بنای همه این موضوعات در جامعه نهادینه شود، از بروز و ظهور و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌شود.

رئیس هیات اندیشه ورز بسیج کارمندی شهرستان زنجان گفت:امر به معروف ونهی از منکر یک نظارت همگانی است و اخلاق و معنویت موضوعات اصلی هستند که اگر به این موضوعات بی توجهی شود کار سخت شده و موجبات شکاف در جامعه را فراهم می‌نماید، و جبران آن مشکل خواهد بود.

صفری گفت: مردم به عنوان سرمایه اجتماعی ارزشمند برای هر کشور قلمداد می‌شوند و هرچه قدر رویکرد دینی بالاتر باشد استحکام سرمایه‌های اجتماعی نیز برای آن کشور بالاتر می‌رود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان و رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندی شهرستان زنجان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید در لایه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها قرار گیرد واز بحث توصیه‌ای به عملیاتی و نقشه راه تبدیل شده و در همه دستگاه‌ها ضمانت اجرایی به خود گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار