نماینده مردم خلیل آباد:

قیمت کشمش خلیل آباد مطلوب مردم نیست

حجت الاسلام نیک بین گفت: پیگیری هایی در سال گذشته برای قیمت کشمش انجام شد که این قیمت به یک رقم ایده آل رسید ولی این رقم مطلوب مردم نیست زیرا مخارج باغات کشاورزی بسیار بالا است.
کد خبر: ۹۳۷۰۹۸۹
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، در خصوص آخرین طرح ها و مصوبات در دستور کار، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی درگیر موضوعات وزرا و تایید صلاحیت و رأی اعتماد بود و قبل از آن هم چندین طرح در خصوص مسائل معیشتی مردم مصوب کرده بود که به دلایل مختلفی دولت وقت به آنها عمل نمی کرد.

وی با بیان اینکه تخلفات رئیس جمهور گذشته به دلیل عدم تمکین به قانون به قوه قضائیه ارسال شده است، خاطرنشان کرد: تا به حال چندین نوبت نسبت به نهاده های دامی برای شهرستان خلیل آباد اقدامات خوبی انجام شده و مدیریت جهاد کشاورزی و فرماندار پیگیری داشتند و بنده از طریق وزارت خانه چند مرحله نهاده دامی به دست دامداران رسانده ایم.

نماینده مردم ترشیز با تاکید بر اینکه پیگیری هایی در سال گذشته برای قیمت کشمش انجام شد که این قیمت به یک رقم ایده آل رسید ولی این رقم مطلوب مردم نیست زیرا مخارج باغات کشاورزی بسیار بالا است، تصریح کرد: اگر قیمت کشمش در سال جاری بهتر از گذشته هست ولی مخارج آن نیز چند برابر شده است.

وی همچنین ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در صدد است که آینده پیش رو طرح های معیشتی و اقتصادی را بیشتر در دستور کار قرار دهد و مسیر را برای دولت جدید هموار کند تا بتوانند خدمتگذاری بهتری برای مردم داشته باشند.

نیک بین اذعان کرد: جاده خلیل آباد به بردسکن یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان است که سال های سال این جاده تنها در ایام انتخابات و روزهای تبلیغات انتخاباتی چندین ماشین آلات راه سازی شروع به کار می کنند و بعد از انتخابات تا دوره بعد تعطیل می شود و این را مردم منطقه متوجه شده است، پیگیری هایی انجام شد ولی متاسفانه این جاده به دلیل عدم داشتن ماده ۲۳ کار آن تعطیل شده است و تلاش خواهیم داشت که ماده ۲۳ این جاده اخذ شود.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ با اشاره به وضعیت بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد، عنوان کرد: نبود پزشک در بیمارستان خلیل آباد یکی از موضوعاتی است که مردم این شهرستان از آن رنج می برند، بیمارستانی با این عظمت ساخته شده و دستگاه ها و تجهیزات بسیار خوبی جذب شده و در این بیمارستان خاک می خورد و مهمترین خواسته مردم این شهرستان، اقامت پزشکان متخصص در شهر است که متاسفانه بهداشت و درمان در این زمینه کم کاری کرده اند و تعداد پزشکان متخصص در این شهر شاید به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار