خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

هر پایگاه بسیج باید به یک پایگاه امداد و سلامت تبدیل شود

سردار فرجی با اشاره به اینکه هر پایگاه بسیجی باید به یک پایگاه امداد و سلامت تبدیل شود، خواستار اعلام عمومی شماره تماس هایی که در نواحی برای ارتباط تلفنی خانواده های بیماران کرونایی برای دریافت خدمات بسیج شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۸۷۲
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه گونه جدید ویروس کرونا با فراگیری و قدرت سرایت بالا در حال پیش روی است، اظهار داشت: در کشور و استان ما هم همچون بسیاری از کشورها که آمار ابتلا و فوتی های کرونا بالا رفته، مشکلاتی برای مردم ایجاد شده است.

 

سردار فرجی با اشاره به اینکه بسیج از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا تاکنون در بخش های مختلف خدمات را ارائه داده است، اضافه کرد: براساس تیم های حمایتی، مراقبتی و نظارتی که در پایگاه ها تشکیل شده، فعالیت های گسترده ای صورت گرفته، اما ویروس خیلی شدید تر وارد عمل شده و بخشی از جامعه نیز به دلیل عدم رعایت ها، شرایط را سخت تر کرده اند.


 
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی یادآور شد: این روزها جامعه نیازمند به حضور پرتلاش بسیج است، بنابراین همگی باید خستگی را کنار بگذاریم و همانطور که در روزهای دفاع مقدس یکی از شعار ها این بود که "بسیجی خستگی را خسته کرده است" اکنون نیز باید همینطور باشد.


 
وی خاطرنشان کرد: نیروهای کادر درمان و بهداشت در پیک پنجم کرونا با وجود حجم بالای مراجعه بیماران کرونایی، با تمام خستگی های روحی و جسمی با داشتن روحیه بسیجی خستگی را پشت سر گذاشته اند و با قوت پای کار  هستند.
 
سردار فرجی با بیان اینکه مجموعه نیروهای کادر درمان با توان و تلاش شبانه روزی برای درمان بیماران کرونایی فعالیت دارند و از هیچ تلاشی فروگذار نیستند،گفت: همچنین در کنار این مجموعه، سپاه در زمینه تامین پزشک، پرستار و نیروهای خدماتی کمک کار کادر درمان بوده است.
 
وی افزود: رزمایش کمک مومنانه همانطور که در پیک های قبل تر نیز برگزار می شد این روزها  تقویت شده است زیرا روزهای سختی است و بسیاری از خانواده ها به خصوص آنهایی که درگیر بیماری شده اند، نیازمند این بسته ها هستند.

وی اضافه کرد:  با جمعیت هلال احمر استان هماهنگ شده که دارو دراختیار این تیم ها گذاشته شود، تا برای درمان یا تجویز دارو توسط تیم های مراقبتی  برای بیماران کرونایی در محل زندگی شان ارسال شود

.
 
سردار فرجی شرایط فعلی را همچون میدان نبرد خواند وگفت: در این شرایط دشمن از هیچ تلاشی برای تخریب نظام دست برنمیدارد، در صورتی که بسیج، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان در راه خدمت به مردم هستند و باید در عمل نشان دهیم که مردم این حضور وکمک را احساس کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار