خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز؛

مکتب سردار سلیمانی مکتب آیه های قرآن است

حجت الاسلام عدالتی مکتب سردار سلیمانی را مکتب آیه های قرآن نامید و گفت: ما در مکتب سردار سلیمانی ها پرورش یافته ایم و مکتب سردار سلیمانی مکتب امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۶۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام عدالتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در جمع فرماندهان حوزه مقاوت بمناسبت هماهنگی هفته دفاع مقدس با اشاره به سوره مبارکه انفال آیه 60 بیان کرد: مکتب سردار سلیمانی مکتب آیه های قرآن است. لذا استفاده از تمام امکانات در مقابل دشمن امری لازم و ضروری است.

وی گفت: ما در مکتب سردار سلیمانی ها بزرگ شده ایم. مکتب سردار سلیمانی مکتب امام حسین(ع) است. امام حسین(ع) شعار هیهات من الذله را بیان کرد و این شعار منشأ آزادی خواهی در جهان شد.

وی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس باید طوری به نمایش در آید که به رخ دشمنانمان کشیده بشود که ایران، افغانستان نیست و این سرزمین پر از سردار سلیمانی هایی است که  جان در راه آزادگی می دهند.

حجت الاسلام عدالتی بیان کرد: رفتار تحسین برانگیز و صحیح امیر عبداللهیان بعنوان وزیر امور خارجه ایران در صف اول قرارگرفت. وی نشان داد که انقلاب اسلامی جایگاهش از فرانسه بالاتر است و جایگاه نخست را دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز، در پایان سخنان خود، تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و بزرگداشت مقام خانواده های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم و مدافع امنیت باید از اولویت برنامه های دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار