مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

سربازان؛ دژ مستحکم نظام و مایه امنیت کشورند

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان وظیفه سپاه میانه گفت: سربازان؛ دژ مستحکم نظام و مایه امنیت کشورند.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۵۲
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا امنیت آفرینی و بازدارندگی را مهمترین وظیفه امروز سربازان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز به برکت وجود سربازان نیروهای مسلح کشور، مرزها و کشورمان در امنیت کامل به سر می برد و باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

   وی با بیان اینکه سربازان ما با سربازان دیگر کشورها متفاوتند و این تفاوت یک تفاوت مکتبی است، متذکر شد: سربازان ما سربازانی ولایی و پرورش یافته و عاشق مکتب امام حسین(ع) هستند.

 حجت الاسلام مهدی نیا حفظ شخصیت و شئونات افراد را بسیار مهم تلقی کرد و افزود: سربازان ما از شان و حرمتی ویژه برخوردارند و در کنار وجود احترامات و جایگاه های نظامی، فرقی بین کارکنان رسمی و وظیفه از حیث حرمت و شخصیت اجتماعی وجود ندارد.

   وی از اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، ورزشی و مهارتی در بین سربازان وظیفه خبر داد و گفت: اجرای برنامه های ویژه مهارت آموزی حرفه ای و قرآنی، و برنامه های زیارتی مشهد مقدس برای سربازان در دستور کار است.

   همایش پرسش و پاسخ و رسیدگی به مسائل و مشکلات سربازان در حسینیه سپاه میانه برگزار شد و با قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه به پایان رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار