خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان خبر داد

برگزاری ۳ هزار میز خدمت جهادی در مناطق محروم استان همدان/ فعالیت ۲۱ گروه جهادی بسیج کارمندان همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از برگزاری ۳ هزار میز خدمت جهادی در مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۵۱۷
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
برگزاری ۳ هزار میز خدمت جهادی در مناطق محروم استان همدان/ فعالیت ۲۱ گروه جهادی بسیج کارمندان همدان سرهنگ ابراهیم بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در تشریح عملکرد سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان، رسالت اصلی این سازمان را افزایش رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌های اجرایی به وسیله ارتقا کیفیت خدمات و خدمتگزاری صادقانه دانست و اظهار کرد: کمک به پرروش مدیران تراز انقلاب اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ خدمت‌رسانی بی‌منت در دستگاه‌ها و ادارات از اهداف سازمان بسیج ادارات و کارمندان است.

وی به برگزاری میز‌های خدمت جهادی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم سازمان بسیج ادارات و کارمندان اشاره و بیان کرد: میز‌های خدمت جهادی با هدف افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از برگزاری ۳ هزار میز خدمت جهادی در مناطق محروم استان خبر داد و عنوان کرد: کارمندان بسیجی با برگزاری میز‌های خدمت جهادی در مناطق کم برخوردار، حاشیه شهر و روستا‌ها به مردم ارائه خدمت کرده و در شرایط کرونایی مانع از حضور آنان در مرکز شهر شدند ضمن اینکه در داخل ادارت و دستگاه‌ها نیز میز‌های خدمت برای ارائه خدمات برگزار شد.

*تهیه و توزیع ۹۰۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان همدان

وی به تهیه، طبخ و توزیع ۹۰۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان همدان اشاره و بیان کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) روزانه ۱۵ هزار غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع شد که از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

بختیاری با تاکید بر اینکه تهیه و توزیع بسته‌های کمک مومنانه در دوران بیماری کرونا در دستور کار بسیج کارمندان و ادارات استان قرار گرفته است، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است و در ایام محرم و صفر و هفته دولت نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته‌های کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.

وی به فعالیت کارمندان بسیجی در اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب تیم‌های مراقبتی، حمایتی و واکسیناسیون اشاره و تصریح کرد:  کارمندان بسیجی در راستای تأمین و تزریق واکسن کرونا در استان مشارکت جدی و حضور فعالی دارند و علاوه بر آن در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

*فعالیت ۲۱ گروه جهادی بسیج کارمندان در مناطق محروم استان

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به فعالیت ۲۱ گروه جهادی در مناطق محروم و روستایی اشاره و بیان کرد: کارمندان بسیجی به‌منظور ساخت و تعمیر و بازسازی منازل مسکونی نیازمندان در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم، حاشیه و روستایی استان اعزام شدند که تلاش این جهادگران بسیجی در راستای محرومیت زدایی با قوت ادامه دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز این گروه‌ها در حال فعالیت جهادی هستند ضمن اینکه به خارج از استان نیز برای کمک به نیازمندان همچون منطقه سرپل ذهاب در زمان زلزله، مناطق محروم سیستان و بلوچستان برای آب انبار و...   اعزام شدند.

بختیاری با تاکید بر اینکه یکی از خدمات بسیج ادارات شناسایی مسائل و مشکلات مردم است، به پیگیری پروژه‌های در دست اجرا به عنوان یکی دیگر از برنامه‌ها اشاره و عنوان کرد: بسیجیان لیست پروژه‌های در دست اجرا را از سازمان برنامه و متولیان امر گرفته و روند اجرای کار را پیگیری و چالش‌های احتمالی را بررسی می‌کنند اینکه تا چه حد پروژه پیشرفت داشته و یا علت عقب ماندگی طرح چه بوده است.

وی اضافه کرد: بسیج ادارات در سراسر استان به عنوان یار و کمک کار دستگاه‌های اجرایی انجام وظیفه می‌کند به نحوی که مدیران نیز به بسیج اعتماد داشته و مسائل، مشکلات و چالش‌ها را در میان می‌گذارند و تا حدی که مقدور باشد بسیج برای حل مسائل و مشکلات همکاری لازم را دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان بیان کرد: برگزاری مراسم‌های مختلف همچون گرامیداشت سوم خرداد، ایام محرم، هفته دولت و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج ادارات از دیگر برنامه‌ها است.

*جذب ۷۰ درصد از کارمندان استان به بسیج

 وی با بیان اینکه در حوزه تعامل حداکثری با مدیران دستگاه‌های اجرایی همچون کمیته امداد، شرکت توزیع نیروی برق، آبفا و آب منطقه‌ای همکاری لازم را داشتیم، خاطرنشان کرد: کارمندان بسیجی در چالش برق در کنار مسئولین شرکت توزیع برق در راستای پایش‌های شبانه مدیریت مصرف انرژی برق کمک‌رسانی کردند.

بختیاری با اشاره به جذب ۷۰ درصد از کارمندان استان به بسیج  یادآور شد: رشد و ارتقای جامعه کارمندی در اندازه کارمند تراز انقلب اسلامی از وظایف و مسئولیت‌های ما در بسیج ادارات است.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات