خبرهای داغ:
پیام تسلیت سردار نقدی در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

با همه وجود عاشق امام (ره) بود باهمه توان سرباز امام خامنه ای

سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه طی پیامی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۶۹۹۳۱
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه طی پیامی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون 

خبر دردناک رحلت سید بزرگوار و بسیجی متعبد دکتر سید حسن فیروزآبادی قلبم را شکست ، بزرگ مردی که از نوجوانی زندگی خود را وقف اسلام کرد و در این راه خستگی نمی شناخت.

با همه وجود عاشق امام (ره) بود باهمه توان سرباز امام خامنه ای 

در علاقه و ارادت و اطاعت از ولایت کمتر مقام بلند پایه ای را در مرتبه ایشان دیده ام؛ نزدیک به سه دهه بی ادعا و بی سر و صدا حساس ترین دستگاه نظام را با موفقیت اداره کرد. 

استقلال بی نظیر،خودکفایی مثال زدنی ، آمادگی و اقتدار،وحدت و یکپارچگی و بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های دیگرنیروهای مسلح مدیون پایبندی ایشان به خط امام و وفاداری آن مرحوم به پیاده سازی منویات ولایت است، بعد از فرماندهی معظم کل قوا نماد وحدت نیروهای مسلح بود. 

سی سال از نزدیک با ایشان آشنا بودم و شهادت می دهم که در دهسال همکاری روزانه و نزدیکی که با ایشان داشتم جز صدق و صفا و ارادت تام به ولایت از ایشان ندیدم.

گواهی و مهر تایید امام خامنه ای بر" عمری مجاهدت ارزشمند، و روح تعبد و تدین و صدق و ثبات در پایبندی به ایمان و عمل انقلابی" این سردار بزرگ سند عاقبت بخیری و سعادتمندی اوست.

در روز جمعه و سالروز شهادت جد بزرگوارش سیدالساجدین علیه السلام به ملکوت پر کشید همنشینی با مولایش امیرالمومنین گوارای وجودش.

رحلت جانسوز این سردار بزرگ سپاه اسلام را به امام عصر (ع) و نائب بزرگوارش ،نیروهای مسلح،قاطبه بسیجیان به خانواده محترم آن مرحوم و همه مردم ایران تسلیت عرض میکنم و از خدای متعال برای بازماندگان صبر و اجر وافر خواهانم.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

محمدرضا نقدی

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار