خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بازدید از پروژه ساختمان حوزه مقاومت بسیج در ناحیه شهری مهرگان؛

ماموریت سپاه و بسیج صیانت از امنیت مردم است

سردار آتانی با بیان اینکه حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های بسیج ستون کوه های امنیت هستند گفت: ذات و ماموریت سپاه و بسیج صیانت و حفاظت از مردم است.
کد خبر: ۹۳۶۹۶۵۳
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین، در حاشیه بازدید از پروژه ساختمان حوزه مقاومت بسبج برادران حضرت امام هادی(ع) و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت مریم(ع) ناحیه شهری مهرگان، با بیان اینکه حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های بسیج ستون کوه های امنیت هستند خاطر نشان کرد: ذات و ماموریت سپاه وبسیج صیانت وحفاظت از مردم است.

وی با اشاره به همکاری خوب شورا و شهرداری با بسیج گفت: همکاری خوب شورا و شهرداری محمدیه با بسیج بیانگر این است که مدیریت شهری با آگاهی بر مردمی بودن بسیج و سپاه، امکانات خوبی را برای خدمتگزاری این ارگان به مردم فراهم کرده است و نمونه بارز آن همین ساختمان دوطبقه حوزه مقاومت بسیج خواهران وبرادران در ناحیه شهری مهرگان است که با همکاری خوب شورا و شهرداری در حال احداث می باشد که شایسته تقدیر است.

فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین یاوآور شد: با ایجاد و ساخت پایگاه های بسیج باید این باور را در مردم ایجاد کنیم که این مکان ها برای ایجاد امنیت و رفاه و آسایش شما فراهم شده است و تلاش شود که مردم عزیز به بهترین شکل از این مکان ها برای رفاه و آسایش و آرامش بیشتر بهره ببرند و این مکان ها و فضاها باید طوری طراحی و در دسترس مردم قرار گیرد که آنها با اطمینان و اعتماد بیشتر به زندگی روزمره خود بپردازند.

سردار آتانی در ادامه خاطر نشان کرد: باید قدر این مردم را دانست و برای رضایتمندی آنان تلاش کرد چرا که مردم، امروز از مسئولان عمل می خواهند و وقتی عمل را از خادمین خود دیدند، باور و اعتماد آنها به نظام و انقلاب بیشتر و بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به جمعیت ۹۰ هزار نفری ناحیه شهری مهرگان تاکید کرد: ایجاد امنیت باید یکی از اولویت ها در این منطقه باشد که خوشبختانه مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم این توجهات نیز برای امنیت و آسایش مردم بیشتر شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار