تا پایان شهریورماه 1400؛

دسترسی رایگان به منابع علمی موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری ISC

موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری ISC دسترسی به کتاب‌های الکترونیکی، مقالات علمی فارسی، انگلیسی و عربی و نیز مقالات نشریات و کنفرانس‌ها را در پایگاه اطلاعات علمی خود تا پایان شهریور ۱۴۰۰ رایگان کرده است.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۹۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری isc دسترسی به کتاب های الکترونیکی، مقالات علمی فارسی، انگلیسی و عربی و نیز مقالات نشریات و کنفرانس ها را در پایگاه اطلاعات علمی خود تا پایان شهریور ۱۴۰۰ رایگان کرده است.

دسترسی رایگان به منابع علمی موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری ISC
شایان ذکر است از ابتدای همه گیری کرونا در کشور این موسسه جهت دسترسی غیرحضوری آسان و بدون هزینه برای کاربران، تصمیم گرفته است خدمات خود را به صورت رایگان ارائه نماید.

 این مجوز از طرف هیئت رئیسه موسسه به صورت یک ماهه صادر و تمدید می‌گردد، بر این اساس کاربران می‌توانند از طریق وبگاه مرکز به آدرس http://riccst.ac.ir مقالات علمی  مورد نیاز خود را دانلود و مطالعه نمایند.

این موسسه خدمات اطلاع رسانی خود را به طور پیوسته به مخاطبان داخل کشورهای مختلف ارائه می نماید .

یقیناً پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ISC با تنوع زبانی، موضوعی، نوع مدرک، به بروز رسانی دقیق و پاسخگویی آنلاین و تلفنی می‌توانند برای دانشجویان از جذابیت خاصی برخوردار باشند.

علاقه‌مندان برای مشاهده فیلم‌های جستجو در پایگاه‌های موسسه و دانلود رایگان متن کامل مقالات می‌توانند به صفحه اینستاگرام به آدرس ricest.ac.ir@  مراجعه نمایند و در صورت علاقمندی به بازدید مجازی از سازمان برای آشنایی بیشتر با این مجموعه مکاتبه و  رابطه خود را با درج شماره موبایل معرفی نمایند.

لازم به ذکر است، برنامه بازدید مجازی کاملاً رایگان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار