خبرهای داغ:

بسیج اساتید در کادر سازی نیروهای انقلاب بسیار موثر است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بسیج اساتید در کادر سازی نیروهای انقلاب بسیار موثر است.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۲۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار اعضای جبهه علمی فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان سمنان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در عمل اجرا شود و در راستای اجرای آن بسیج اساتید می تواند موثر واقع شود.

ایشان تصریح کرد: ارتباط قوی با بدنه دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تلاش شود تا در راستای جذب دانشجویان ، ارتباط با دانشجویان در دانشگاه ها تقویت شود.

او افزود: بسیج اساتید در کادر سازی نیروهای انقلاب بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و باید راهکار های مختلف برای کادر سازی نیروهای انقلابی اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: پیوند دانشگاه با جامعه بسیار مهم است و نباید علم و فرآورده دانشگاه ها محدود به دانشگاه شود و باید محصولات علمی  در صنعت و جامعه استفاده شود.

دکتر روحانی مقدم رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان در این دیدار گفت: در سازمان بسیج اساتید استان سمنان، اساتید متعهد و متخصص برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش می کنند.

ایشان افزود: همه ی ما نسبت به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت داریم و در راستای تحقق این بیانیه و بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات مختلف در سازمان بسیج اساتید استان سمنان فعالیت های مختلفی انجام شده است.

او ادامه داد: جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی در سازمان بسیج اساتید ، مسائل و مشکلات فرهنگی را بررسی و پس از بررسی تصمیم های مناسب را اتخاذ می کند و در تلاش هستیم تا با این کار به رسالت فرهنگی خود عمل کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار