خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)؛

ما ملت عاشوراییم، ما را به جنگ تهدید نکنید/به تمام کشورها فهماندیم که ما مرد میدان عمل هستیم

سردار آتانی گفت: به واسطه تلاش ملت، در تمام عرصه ها، پیام ما به جهان این است ما را آزمایش نکنید. ملت ما ملت عاشورا است پس ما را به جنگ تهدید نکنید.
کد خبر: ۹۳۶۹۲۹۸
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در در رزمایش کمک مومنانه در جمع مردم خیر و بسیجیان شهرستان تاکستان بیان کرد: کشور با عظمت ما با پیروزی انقلاب اسلامی، به حوادث گوناگونی دچار شد که در دهه شصت دفاع مقدس را در پی داشت.

وی گفت: در مبارزه و مقابله با طراحی استکبار جهانی در جنگ نرم، ملت ما به خوشی درخشیده است. همت ملت ایران بسیار بلند است و ما امروز با توجه به پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی، به تمام کشورهایی که روزی ما را کشوری وابسته می خواندند، فهماندیم که ما مرد میدان عمل هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، تصریح کرد: امروز به واسطه تلاش فرزندان این مرز و بوم در تمام عرصه ها، پیام ما به تمام جهان این است که؛ ما را آزمایش نکنید. ملت ما ملت رمضان است پس ما را به گرسنگی تهدید نکنید، ملت ما ملت عاشورا است پس ما را به جنگ تهدید نکنید.

سردار آتانی عنوان کرد: بیشترین نفراتی که در بر اثر کرونا فوت کرده‌اند مربوط به کشور آمریکا است که مثلاً پیشرفته هستند. کشور پیشرفته ای که مردم ما را در هوا و در هواپیما می‌ربایند، گرسنه هایشان صف کشیده اند و کارتن خواب هایشان به ۵۰ میلیون نفر می رسد اما ملت ایران نشان داد که حوادث را خوب کنترل می‌کنند و در مقابله با ویروس کرونا، این همدلی و رزمایش کمک مومنانه اقدام بزرگی است که در خاطره ها می ماند.

وی افزود: نهضت کمک مومنانه در تمام حوزه های فردی و اجتماعی وارد میدان شد و در این ۱۸ ماه ملت ایران شاهکار خلق کرده است. ما ملت امام حسینیم، ما ملت عاشورا هستیم و درس مکتبی را از امام حسین و نهضت عاشورا فراگرفته ایم.

مقام ارشد نظامی استان با اشاره به اینکه ملت ایران درس های اخلاقی بزرگی از ائمه، امام حسین و عاشورا فراگرفته اند اضافه کرد: ما به تبعیت از امام مظلوم خود اباعبدالله الحسین(ع) ماه هاست که با نهضت رزمایش کمک مومنانه در لبیک به فرمان ولی امر خود، به یاری آسیب دیدگان بیماری کرونا شتافته ایم و امروز این نهضت کمک مومنانه در تاکستان، شهرستان دارالمومنین، شهری که در دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشت، اجرا می شود و این یکدل شدن نشان می دهد که در پرتو همدلی کارهایی مهمی را می توانیم انجام بدهیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها