خبرهای داغ:

تاکید رهبر انقلاب بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص خدمات نظام به مردم

شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود گفت: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص خدمات نظام به مردم تاکید دارند.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۵۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰
تاکید رهبر انقلاب بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص خدمات نظام به مردمبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از مشکلات روابط عمومی‌ها را داشتن چند مسئولیت در دستگاه اجرایی عنوان کرد و گفت: بخش زیادی از مسئولان روابط عمومی دانش لازم را در این حوزه دارند، اما چون فعالیت‌های دیگری نیز بر عهده دارند، کمتر به مسئولیت اصلی خود می‌پردازند.
فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص خدمات نظام به مردم، اظهار کرد: در این چهار دهه با وجود چالش‌های گوناگون به ویژه جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه، دستگاه‌های اجرایی خدمات بسیاری ارائه کردند، اما به اندازه‌ای که کار انجام شد به اطلاع رسانی نپرداختیم.
او اضافه کرد: این کم اطلاعی گاهی سبب ایجاد نارضایتی در بین مردم می‌شود درحالی که اگر اقدامات و تلاش‌ها برای شهروندان توضیح داده شود، آن‌ها می‌پذیرند.
معاون استاندار سمنان کمبود تجهیزات را نیز از دیگر مشکلات روابط عمومی‌ها برشمرد و یادآور شد: از سوی دیگر نیاز است تا جایگاه روابط عمومی از استقلال برخوردار باشد تا بتواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مردم و در مقابل نیز اتفاقات پیرامون را بدون کم و کاستی در اختیار مدیر دستگاه قرار دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار