گروههای جهادی بسیج خواهران پیشگام درتولید و توزیع ماسک درسیریک

همزمان با شرایط کرونایی خواهران بسیجی سیریک در قالب گروه های جهادی اقدام به دوخت و توزیع ماسک رایگان بین مردم کردند.
کد خبر: ۹۳۶۸۸۳۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، با توجه به شرایط کرونایی خواهران بسیجی سیریک در اقدامی جهادی اقدام به دوخت و توزیع ماسک رایگان بین مردم کردند.
رخسانه امیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سکینه (س) روستای گهردو بندرسیریک گفت: بسیج خواهران در شرایط کرونایی همواره در بین مردم به خدمت رسانی با تمام ظرفیت خود اقدام کرده است.
امیری عنوان کرد، در ابتدای شرایط کرونایی در پایگاه مقاومت بسیج اقدام به برگزاری کلاس های خیاطی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و آموزش دوخت ماسک را به بسیجیان جهادگر ارائه و سپس تهیه وتولید توزیع ماسک رایگان بین مردم را شروع کردیم، البته شرایط کرونایی به خانواده‌های زیادی به لحاظ معیشتی لطمه وارد کرد که به همت قرارگاه تحول محلات توانستیم با برنامه کمک مومنانه توزیع بسته های معیشتی اندکی از رنج خانواده ها بکاهیم.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سکینه ( س) اضافه کرد، از دیگر اقدامات بسیجیان طراحی وتولید تیز،عکس و برشور در موضوع بیماری کرونا و اقدامات پیشگیرانه بودو از اقدامات با ارزش بسیج در روستای ۵هزار نفری گهردو همکاری بسیجیانی بود که در بحث تزریقات مهارت داشتند و در بحث واکسیناسیون کرونا کمک کادر درمان بودند و مردم را به واکسیناسیون دعوت کردند،البته پیش تر از این نیز بسیج خواهران در قالب طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی بسیار خوب عمل کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار