خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

رسالت اصلی دولت جدید حل مشکلات معیشتی مردم است

اسدآباد-نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت اصلی دولت جدید که متشکل از افرادی جوان اما باتجربه است رسیدگی به معیشت و گرفتاری مردم است.
کد خبر: ۹۳۶۸۸۱۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

رسالت اصلی دولت جدید حل مشکلات معیشتی مردم است کیومرث سرمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: رسالت اصلی دولت جدید که متشکل از افرادی جوان اما باتجربه است رسیدگی به معیشت و گرفتاری مردم است.

وی افزود: پس از مشکلات معیشتی ضروری است دولت به معضل کرونا رسیدگی کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تحسین درایت و پیش بینی مقام معظم رهبری بیان کرد: رسوایی واکسن‌های آلوده در ژاپن به معاندین ثابت کرد رهبر ما بسیار با درایت و آینده‌نگر است.

وی با اشاره به اینکه ورود واکسن از مبادی مطمئن مورد تاکید است، عنوان کرد: طبق گفته مسئولین وزارت بهداشت واکسیناسیون جامعه هدف تا چهار ماه آینده به پایان می‌رسد و مجلس در این راه از هیچ کمکی برای کاهش مشکلات احتمالی دریغ نخواهد کرد.

سرمدی در ادامه به عملکرد درخشان دانشکده علوم پزشکی شهرستان در مواجهه با کرونا اشاره کرد و گفت: کادر درمان اسدآباد با ایثارگری همانند رزمندگان دفاع مقدس از جان خود برای سلامتی مردم مایه می‌گذارند.

وی در پایان ضمن تقدیر از پرشکان، پرستاران و نیروهای ستادی و پشتیبانی بیمارستان قائم (عج) گفت: عملکرد مجموعه دانشکده علوم پزشکی و کادر درمان اسدآباد در مواجهه با ویروس کرونا درخشان بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار