خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در خصوص هفته دولت و روز کارمند

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در خصوص هفته دولت و روز کارمند بيانيه اي صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۶۸۲۰۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در خصوص هفته دولت و روز کارمند بيانيه اي صادر کرد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل مي باشد:

ارزش شهیدان رجایی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت کردند «امام خمینی رحمت الله علیه))
در آستانه سالگرد شهادت شهیدان باهنر و رجایی الگوها و اسوه های مدیریت انقلابی و جهادی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از بیست و یک هزار شهید کارمند دولت جمهوری اسلامی ایران ، هفته دولت را به همه دولت مردان عرصه کار و تلاش به ویژه به مدیران و کارمندان بسیجی تبریک می گوییم.
هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است که فارغ از توجه به پست و مقام به خدمت برای مردم می اندیشیدند .درس بزرگ این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت حضور مؤثر آنها در تمامی صحنه ها دوشادوش مردم بود
هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت خدمتگزار است این وحدت ،تلاش، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت همچنین هفته دولت و روز کارمند تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان گره گشایی از زندگی انسان ها رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است .
کارمندان و کارگزاران، گروه بزرگی از افراد جامعه هستند که خانواده بزرگ دولت را تشکیل می دهند.آنان به عنوان دست و بازو و انگشتان پرتوان دولت در ادارات و سازمان ها و عرصه های گوناگون، دولت اسلامی را با انجام وظایف خود یاری می رسانند.روز کارمند تجلیل از انسان های شایسته ای است، که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. روز کارمند در واقع روزی است که از کلیه کارمندان خدوم و ایثارگر یعنی کسانی که بخش اعظم اداره امور کشور را در دست دارند و در سطوح مختلف استخدامی، کارشناسی، مدیریتی و تخصصی در عرصه‌های گوناگون در تدبیر امور، علم و صنعت و فناوری و... در کار و ابتکار و خلاقیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم در تلاش هستند باید تقدیر و تجلیل به عمل آید.
تردیدی نیست تلاش برای تقویت همدلی و همزبانی در کشور و پرهیز از دو قطبی سازی جامعه، رفع محرومیت‌ها و مقابله جدی و تمام عیار با مظاهر فساد و تبعیض، توسعه عدالت، ترویج اخلاق و معنویت و نگاه فراجناحی، تعمیق تعامل سازنده بین قوای سه گانه و ظرفیت‌سازی برای تداوم حرکت فعال ملی در راستای چشم‌انداز و اهداف راهبردی نظام - به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ نرم و راهبرد نفوذ دشمن - از اولویت‌ها و الزاماتی است که بیش از همه نقش آفرینی و پیشتازی دولت در صحنه آن را می‌طلبد. لذا در این مسیر پر پیچ و خم دولت محترم باید به مانند گذشته با اغتنام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به ویژه در مورد اقتصاد مقاومتی و هشیاری در مورد ترفندهای غربی‌ها بویژه نفوذ آمریکا استقبال نموده و بر این باور است که با تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی و همدلی و همزبانی و حفظ انسجام در کشور می‌توان از استعدادها و ظرفیت‌های سرشار کشور در جهت پیشرفت در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و علمی و فناوری بهره برد.
در ادامه باید یاد آور شد که، مسئولان اداری باید رضایت خدا و عموم مردم مسلمان را در انجام وظایف مسئولیت مدنظر داشته باشند. باید یاد آور شد که این مردم کوچه و بازار هستند که در تنگناها به کمک مسئولین می شتابند، در جنگ حضور فعال داشتند و فرزندان خود را درراه اسلام و نظام اسلامی هدیه کردند. توصیه ما به دولت محترم نیز این است که در جهت رفاه نسبی و حل مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد جامعه که عمدتاً محروم هستند و توقع زیادی هم از حکومت ندارند، گام‌های عملی بردارد.
سیستم نظام اداری جمهوری اسلامی باید با تعمیق بخشیدن تفکر بسیجی و تلاش در راه رسیدن به تحقق دولت مطلوب اسلامی و جامعه اسلامی و در نهایت امت بزرگ اسلامی ( تمدن بزرگ نوین اسلامی ) گام بردارد.
سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سروروسالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند همراه با جامعه عظیم کارمندان شریف و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پیروی از روش و سیره حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مانند گذشته آماده خدمت و مجاهدت در راه اعتلای میهن اسلامی باشد و در انتها نیز مجدداً اعلام می نماید می‌تواند در صورت درخواست و همکاری مؤثر و عملی روسای ادارات با استفاده از ظرفیت عظیم مدیران و کارمندان بسیجی گام های مؤثر و عملی در تحقق دولت اسلامی را بردارد.
وسلام من اتبع الهدی
سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار