مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد؛

توزیع ٢٠٠ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان محروم زنجانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ٢٠٠ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان استان زنجان اهدا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۵۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
حسن مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ عنوان کرد: هر چند شیوع ویروس کرونا شکل آموزش به دانش‌آموزان را تغییر داد، اما نتوانست مانعی برای ادامه این فرآیند باشد.
 
توزیع ٢٠٠ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان محروم زنجانی

او با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا آموزش در بستر مجازی ادامه یافته است، افزود: از این رو و به منظور برقراری عدالت آموزشی تهیه و توزیع تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان محروم آغاز شد.

مظفری با اشاره به اینکه برای توزیع این تجهیزات از ظرفیت بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی استفاده شده است، ادامه داد: این تجهیزات براساس اعلام نیاز و شناسایی مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مظفری با اشاره به اینکه ٢٠٠ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان استان زنجان اهداء می‌شود، گفت: طی تفاهمنامه‌ای بین شعبه مرکزی بانک ملی استان زنجان، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان این تبلت‌ها تهیه و توزیع می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور استفاده مطلوب‌تر و دسترسی دانش‌آموزان به فضای مجازی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، تعداد ۲۰۰ دستگاه تبلت خریداری شده است، گفت: این تبلت‌ها به منظور استفاده از آموزش‌های مجازی در اختیار دانش‌آموزان محروم استان زنجان قرار داده خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار