تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان – قزوین 19 مصدوم برجا گذاشت

زنجان _ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد دو دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه سواری در لاین شمالی عوارضی آزادراه زنجان – قزوین 19 مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۴۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ غفور آقاجانلو  با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین، اظهار کرد: ساعت ۳:۴۶ بامداد امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری به یک دستگاه پژو پارس و عدم کنترل راننده سواری موجب برخورد این خودرو با اتوبوس مسافری دیگری شد. 

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان – قزوین 19 مصدوم برجا گذاشت


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: در نتیجه این تصادف زنجیره‌ای ۲۵ نفر حادثه دیده و ۱۹ نفر مصدوم شدند.

وی گفت: بلافاصله با اعلام این حادثه به مرکز کنترل فرماندهی عملیات امداد و نجات هلال احمر چهار تیم امداد و نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در عوارضی زنجان – قزوین و شمالغرب به محل حادثه اعزام شدند.

آقاجانلو ادامه داد: چهار نفر از مصدومان این حادثه توسط آمبولانس هلال احمر برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات استان زنجان در پایگاه‌های بین جاده‌ای هلال احمر به صورت شبانه روز آماده امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از حوادث هستند.

وی گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار