خبرهای داغ:

اقتصاد و سلامت دو محور اساسی دولت سیزدهم است

میامی_ امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه گفت: اقتصاد و سلامت دو محور اساسی دولت سیزدهم است
کد خبر: ۹۳۶۸۱۱۲
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج ، حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه تصریح کرد: اقتصاد و سلامت دو محور اساسی دولت سیزدهم می باشد و مسئولان موظف هستند با مشارکت خود در بین مردم این امر را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت جوان حزب الهی بیان کرد: هیئت دولت سلامت و معیشت مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و این بدین معناست که رئیس جمهور و وزرای برنامه هایی در جهت پیشرفت کشور دارند.

صفایی پور با بیان اینکه برخی نگرانی ها از سوی کشورهای اروپایی نشان از دستیابی ایران به سلاح اتمی است اظهار داشت: این نگرانی‌ها در پیشبرد اهداف کشور هیچ تاثیری ندارند همچنین لازم به ذکر است که آنان با ایجاد طعنه زنی فقط قسط جلوگیری از این تکنولوژی را دارند. 

وی با اشاره به تبلیغات و نبرد رسانه‌ای جدید غرب برای روی کار آمدن دولت سیزدهم افزود: غربی ها با رایزنی‌های انجام شده بدنبال تعهدات برجامی دیگری که باعث تضعیف جامعه شود هستند و از طرفی دیگر دولت جدید چه برنامه هسته‌ای پیش رو دارد.

امام جمعه میامی با اشاره به حرکت نفتکش ها برای دولت ها، محور مقاومت هستند اظهار داشت: هرگونه دخالت یا خطایی که از جانب دشمنان شکل بگیرد با پاسخ سخن و کوبنده نظام جمهوری اسلامی ایران برابر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها