با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا علیه السلام:

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 9 معارفه شد

طی مراسمی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 9 معارفه شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۸۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین حسامی، فرمانده این حوزه در این مراسم که همزمان با هفته دولت و با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا علیه السلام، مدیر عامل سازمان فاوا و مدیران شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام برگزار شد گفت: سازمان فاوا یکی از سازمانهای تخصصی است که در حوزه های نرم افزاری ، سخت افزاری، دیتا سنتر و هوشمند سازی که از مضامین استراتژیک شورای ششم نیز هست نقش مهمی در شهرداری مشهد دارد.

 

دکتر حسامی افزود: درمشهد الرضا علیه السلام، جهان شهر برکت و کرامت یکی از نکات کلیدی مورد توجه مدیریت شهری بحث های هوشمند سازی است که پایه اصلی و بازوی توانمند آن سازمان فاوا است.


 فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام، با بیان اینکه ما هدف گذاریهای مختلفی در بسیج به خصوص بسیج ادارات داریم اظهارکرد: لذا از پایگاه های سازمانهای تخصصی انتظار داریم که کارمندانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشند.


حسامی تصریح کرد: یکسری نقشها و وظایف است که توسط سلسله مراتب سپاه امام رضا علیه السلام و بسیج ادارات و کارمندان ابلاغ می شود که دستور عمل های عمومی مانند جذب و آموزش نیرو و... است اما در بخش تخصصی برگزاری اردوهای جهادی، مانورهای ارائه خدمت مومنانه به مردم با روحیه بسیجی و خالصانه مد نظر قرار دارد که این شرح وظایف در پایگاه بسیج سازمان فاوا تخصصی تر است.


حسامی در ادامه گفت: برهمین اساس یکی از وظایف تخصصی پایگاه بسیج فاوا، پشتیبانی فنی از کلیه فعالیت های حوزه مقاومت بسیج شهرداری و شورای اسلامی مشهد الرضا علیه السلام در قالب برنامه هایی که پیوست فناوری اطلاعات دارند است.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام ادامه داد: ما همیشه باید در ارائه خدمات خاص و ویژه پیشرو باشیم به عنوان مثال اگر در شهرداری 213 خدمت به زائران و مجاوران ارائه می شود، سازمان فاوا باید بررسی کند و گره ها و گلوگاه های موجود را در ارائه خدمت بهتر شناسایی و با برنامه ریزی مناسب ارائه خدمت را تسهیل کند که در این میان بسیجیان سازمان و پایگاه بسیج فاوا می توانند نقش آفرینی کنند.


گفتنی است در این مراسم، جناب آقای نگاری به عنوان فرمانده پایگاه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار