خبرهای داغ:

۶۰ تیم جهادی به بیماران کرونایی خدمت می کنند/ ۱۵ واحد مسکونی در ورامین تحویل افراد محروم می‌شود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: ۶۰ تیم طلاب، دانش آموزان و اصناف در قالب گروه‌های جهادی در برخی بیمارستان‌های استان تهران حضور دارند و به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۴۹
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۵۹ مرکز واکسیناسیون در استان تهران وجود دارد و ۲۷۰۰ پرسنل سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران به کادر درمان کمک می‌کنند، ۸ مرکز واکسیناسیون متعلق به سپاه نیز فعال است و خدمات ارائه می‌کند.

وی گفت: ۶۰ تیم طلاب، دانش آموزان و اصناف داریم که در برخی بیمارستان‌های استان تهران حضور دارند، این عزیزان در کنار بیماران کرونایی هستند و به خانواده‌های بیماران کرونایی کمک‌های فراوانی می‌کنند.

 فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: طلاب ما به طور ویژه در انجام تدفین و غسل اموات کرونایی در سطح استان تهران فعالیت می‌کنند و نواحی سپاه در شهرستان‌ها اکسیژن‌های خانگی تهیه کرده‌اند که به طور امانت به خانواده‌های کرونایی تحویل داده می‌شود.

ذوالقدر گفت: در سه روز گذشته با حضور در شهرستان‌های استان تهران از مراکز و قسمت‌های واکسیناسیون بازدید کردم و با ائمه جمعه و فرمانداران جلسات مختلف گذاشتم و گاها کارها در برخی شهرستان‌ها کمتر از نیم ساعت انجام شده است و مردم دیگر دغدغه برای آن کار مربوطه ندارند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی باعث شد  سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران سی دی های آموزشی برای کارخانجات ، اصناف ، مردم و بازارایان و غیره تهیه کند و آنقدر این سی دی های آموزشی را پخش می کنیم تا مردم از ویروس و خطراتش آگاه شوند.

وی در خصوص فعالیت‌های انجام شده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران بیان کرد: ۱۵ واحد مسکونی در روستای ظهیرآباد شهرستان ورامین هفته آینده تحویل افراد محروم داده می‌شود، همین مسئله برای محرومان و جامعه بسیار امید بخش است.

ذوالقدر بیان کرد: ما در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از اول بیماری کرونا حدود یک میلیون کمک مومنانه تحویل محرومان داده ایم ، در ماه محرم ۱۰۱ هزار بسته معیشتی به خانواده های کرونایی و محرومان و ۴۹۰۰ کارت هدیه در ماه محرم امسال تحویل محرومان داده شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اظهار کرد: سپاه یاور محرومان در شرایط سخت کرونایی بوده و هست و به خاطر اینکه در برخی از سفره‌های غذایی محرومان گوشت و مرغی وجود نداشت، ۶ هزار و ۵۰۰ راس گوسفند قربانی و ۹۳۲ تن مرغ توسط خیران برای محرومان تهیه شد.

وی در خصوص تامین جهیزیه تازه عروسان بی بضاعت خاطر نشان کرد: ۱۴۳۸ جهیزیه برای خانواده‌هایی که توان  خرید لوازم تازه عروسان را نداشتند، تهیه کردیم، غذای گرم در پایگاه‌های بسیج در مناطق ناحیه شهرستان‌ها برای بیماران کرونایی تهیه می‌شود، پنج میلیون و ۶۰۰ هزار پرس از ابتدای بیماری کرونا غذای گرم در بین بیماران توزیع شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: شش تریلی آب معدنی نذر آب برای روستاهای خوزستان ارسال شد و ۱۴۰ تانکر هزار لیتری تهیه و به این مناطق ارسال شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار