اصلاح نظاماتی که مانع تحرک بسیج‌دانشجویی می‌شوند باید در اولویت قرار بگیرند

جانشین سازمان بسیج دانشجویی گفت: اصلاح نظاماتی که مانع تحرک بسیج‌دانشجویی می‌شوند باید در اولویت این سازمان قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۸۹
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

علیرضا کیخا جانشین جدید سازمان بسیج دانشجویی در مراسم تودیع و معارفه جانشین  این سازمان که با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: بسیج دانشجویی موتور محرکه بسیج و قطعاً مهمترین قشر در  بدنه بسیج و سپاه است و ای کاش همه مسئولان متوجه اهمیت این موضوع باشند.

 

وی با بیان اینکه ما با وجود تمام پستی و بلندی ها افتخار خدمت در انقلابی را پیدا کرده ایم که امروز در قلوب تمام مستضعفین جهان نفوذ کرده و این دستاورد امام خمینی بوده تصریح کرد: ما زمانی می توانیم معنای انقلاب اسلامی را درک کنیم که دلدادگی مستضعفین جهان به انقلاب و امامین انقلاب را از نزدیک ببینیم و به راستی هیچ افتخاری بالاتر از این وجود دارد.

 

کیخا اظهار کرد: ما امروز در تشکیلاتی خدمت می کنیم که به عنوان یادگار امام خمینی ضروری ترین تشکل و نیاز انقلاب است به گونه‌ای که عقلا و سندا نیز می توان اثبات کرد که بسیج دانشجویی قلب تپنده انقلاب به شمار می رود و به راستی تعداد شهدای دانشجوی مدافع حرم گویای این واقعیت است.

 

وی با بیان اینکه سالها دغدغه ما این بوده که بعد تشکلی بسیج دانشجویی باید تقویت شود افزود: لازمه حضور در میدان، کادرسازی، آتش به اختیار بودن و لازمه انجام کار فرهنگی وجود تحرک در بسیج دانشجویی است. با این وجود به گفته رهبر معظم انقلاب هر عاملی که این تحرک را از بسیج دانشجویی سلب می کند باید اصلاح شود.

 

کیخا با تاکید بر اینکه اصلاح نظاماتی که مانع تحرک بسیج‌دانشجویی می‌شوند باید در اولویت این سازمان قرار بگیرند، تصریح کرد: اگر موانع تحرک بسیج دانشجویی اصلاح شوند لوکوموتیو این تشکل به حرکت خواهد افتاد به گونه‌ای که ما در استان سیستان بلوچستان با کمک دانشجویان بسیجی توانستیم در قالب طرح شهید سلیمانی پیک پنجم کرونا را متوقف کنیم.

ارسال نظرات