فرمانده تیپ 25 نیروی واکنش سریع نزاجا:

پزشکان همواره با جان خود مدافع حریم سلامت جامعه هستند

تبریز- فرمانده تیپ 25 نیروی واکنش سریع نزاجا گفت: پزشکان ضامن سلامت جامعه و فرشتگان نجات هستند و ثابت کردند در صحنه های حساس همواره با جان خویش مدافع حریم سلامت جامعه هستند.
کد خبر: ۹۳۶۶۹۹۸
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی دلاور در دیدار با کادر درمان بیمارستان ارتش به مناسبت روز پزشک، افزود: پس از انقلاب اسلامی در روزهای سخت دفاع مقدس و هنگام بلایا و بحران های طبیعی همواره پیشتاز بوده و اکنون نیز که کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، این پزشکان هستند که با جانفشانی و تلاش شبانه روزی سد محکمی در برابر این تهدید بنا کرده اند.

وی با اشاره به فروپاشیدن نظام پزشکی خیلی از کشورها در مقابله با کرونا تاکید کرد: خدمات پزشکی و درمانی در دوران ها و صحنه های مختلف بخصوص در دوران دفاع مقدس و درمان رزمندگان اسلام مثال زدنی بود.

سرهنگ دلاور اضافه کرد: اکنون نیز تلاش در بهبود و ساماندهی نظام سلامت کشور در مقابل ویروس کرونا یکی از موفق ترین نظام های سلامت در بین دولت های جهان می است که آن را مدیون فداکاری ها و از خودگذشتگی های کادر درمان هستیم.

فرمانده تیپ 25 واکنش سریع نزاجا ضمن قدردانی از دکتر محسنی ریاست بیمارستان ارتش در تبریز گفت: بی شک ما به عنوان بخشی از نظامیان کشور که از نزدیک شاهد مجاهدت های خالصانه جامعه فرهیخته پزشکی به ویژه در شرایط بحرانی کرونا بوده ایم مانند سایر اقشار جامعه مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می کنیم و دست تک تک عزیزانمان را در گروه های مختلف پزشکی به گرمی می فشاریم و برای سلامتی این عزیزانمان در برابر ویروس کرونا و سایر لحظات زندگی شان دعا می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار