خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

بیشتر مدیریت جبهه در اوایل انقلاب از مسجد بود

تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: از زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم مساجد عملکردهای گوناگونی داشته است در زمان انقلاب اسلامی مسجد تبدیل به محل اعزام به جبهه ها کمک به فقرا و مدیریت جنگ شده بود.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۲۶
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور به مناسبت روز مساجد در دیدار با امام جمعه عجب شیر به مهجوریت مسجد در زمان حاضر اشاره و بیان کرد: مسجد اولین بنایی هست که در اسلام به نام می شود متاسفانه امروزه مسجد محدود به نماز جماعت شده و شاید چندین هزار مسجد بدون امام جماعت است هرچند که مساجد از جهت امکانات عالی و کامل است اما آبادی مسجد به امام جماعت آن است.

وی افزود: مساجد سنگر اسلام و نگهدارنده حکومت دینی است و نسبت به مقتضیات زمان و در عرصه های مختلف نقش های مختلفی دارد.

شاه محمدپور ادامه داد: در شهرستان ما مساجد رونق بیشتری دارد هر چند که کروناست اما در مناسبت‌های مختلف در مسجدها برنامه هایی همچون شب زنده داری در ماه رمضان کمک های مومنانه، بسته معیشتی، اهدای جهازیه، توزیع غذای گرم به فقرا و ... را شاهد هستیم.

وی ضمن تشکر از هیئت امنای مساجد و خادمین مسجد ها اظهارکرد: باید کاری کنیم که مردم به مسجد علاقه مند شوند شاهد حضور حداکثری مردم در برنامه‌های فرهنگی و سیاسی مسجد شد و در این امر هیئت امنا در پیشبرد برنامه های دینی نقش بسزایی دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار