شریف، فرمانده بسیج ناحیه مسلم مشهد مقدس:

در روزهای کرونایی هوای مردم را داریم

طرح واکسیناسیون کرونا ویژه حاشیه شهر مشهد را در مسجد جامع شهرک شهید رجایی آغاز کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۶۶۳۴۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ سرهنگ محمد شریف، فرمانده بسیج ناحیه مسلم مشهدمقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: این حوزه محدوده شرق مشهد اعم از شهرک‌های شهید رجایی و باهنر و بخش رضویه می‌‎شود.

محمد شریف اضافه کرد: طرح واکسیناسیون کرونا ویژه حاشیه شهر مشهد را در مسجد جامع شهرک شهید رجایی آغاز کرده‌ایم.  پایگاه‌های بسیج با کارت‌های دعوتی که به درب منازل ارسال می‌کنند، ساکنان واجد شرایط را برای واکسیناسیون فراخوان می‌نمایند و فرایند واکسن زدن به نوبت انجام می‌شود.

محمد شریف در ادامه اضافه کرد: از 20 مردادماه این طرح آغاز شده و به مدت دو ماه همچنان ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، 3 اقدام دیگر نیز به منظور مقابله با ویروس کرونا در پایگاه‌های بسیج صورت می‌گیرد. این اقدامات شامل بیماریابی، کمک های مومنانه و تامین مواد مقوی برای بیماران کرونایی است که توانایی تامین موادغذایی را ندارند.

شریف در ادامه گفت:با تذکر لسانی و توزیع ماسک در مناطق شلوغ حاشیه شهر، موضوع ارتقاء سطح بهداشت مردم منطقه را هم دنبال می‌کنیم. علاوه بر این اقدامات، توزیع کپسول اکسیژن را هم داریم و این اقدامات تا پایان واکسن کرونا ادامه خواهد داشت و در کنار مردم هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار