فرمانده ناحیه سپاه ساوه گفت :

آمادگی ۱۰۰درصدی سپاه وبسیج ساوه برای مقابله با ویروس منحوس کرونا

سرهنگ دستجانی گفت: سپاه و بسیج ساوه آمادگی ۱۰۰ درصدی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا را داردو به فرمایش رهبرمعظم انقلاب، لبیک گفته است.
کد خبر: ۹۳۶۶۲۵۳
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:قرار گرفتن در جبهه حق به عنوان محبین امام حسین (ع) بزرگترین نعمت برای شیعیان است و عاشورا نقطه عطفی برای شروع انقلاب اسلامی است و مردم باشعار هیات من الذله با الگوگیری از حضرت امام حسین(ع)که دربرابر یزید بیعت نکرده بارشد درچنین فرهنگی نقلاب اسلامی خود را به پیروزی رساندند.
 
وی ادامه داد:امروز در آستانه روز مسجد قرار داریم،مردم فلسطین نیز با تاسی از پیام امام حسین (ع)با تاسی از شعار هیات من الذله و عمل به  فرمان حضرت امام راحل(ره)به میدان آمدند واسرائیلی که دنبال نقطه عطفی در خاورمیانه بود،در مقابل اسرائیل منحوس ایستادند و آن را از اهداف شوم خود محروم ساختند.
 
فرمانده ناحیه سپاه ساوه افزود:با توجه به شدت گرفتن فضای کرونا در کشور و فرمان مقام معظم رهبری در رعایت دستورالعمل‌های و ورود بسیجیان در گام دوم طرح شهید سلیمانی، بسیجیان ساوجی با آمادگی کامل و ساماندهی بسیجیان خود در قالب تیم‌های نظارت، آموزش، مراقبت وحمایت درسطح پایگاه‌های محله نسبت به نظارت از اصناف درغالب شیوه‌های بهداشتی اعلام می‌کند.
 
دستجانی درخصوص آمادگی مراکز درمانی سپاه ساوه گفت:درارتباط با رای گیری وهدایت بیماران کرونایی، نظم بخشیدن در مراکز ۱۶ ساعته وکمک به واکسن کرونا حمایت‌های لازم را انجام داده است همچنین درمانگاه شهدای گمنام  سپاه نیز امادگی خود را بصورت شبانه روزی برای تست سریع کرونا اعلام می دارد و روزانه بالغ بر ۱۲۰ نفرتست کرونا دراین درمانگاه انجام می‌شود.
 
وی یادآورشد:هماهنگی لازم با خیرین وهیات‌های مذهبی برای تهیه بسته‌های کمک‌های مومنانه برای افراد نیازمند وکسانی که از کرونا آسیب دیده،انجام شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار