فرمانده حوزه مقاومت بسیج حدیث خواهران سپاه ایرانشهر خبرداد:

توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم و ۲۰ بسته معیشتی در ایرانشهر

ایرانشهر/ ۱۰۰ پرس غذای گرم به همراه ۲۰ بسته معیشتی،۳۰ بسته گوشت قرمز و تعداد۵۰۰ عدد ماسک در ده شب اول محرم توسط خیرین و بسیجیان پایگاههای مقاومت حوزه حدیث خواهران تهیه و بین ایتام و نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۴۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حدیث خواهران سپاه شهرستان ایرانشهر با تسلیت ایام ماه محرم گفت: ۱۰۰ پرس غذای گرم به همراه ۲۰ بسته معیشتی،۳۰ بسته گوشت قرمز و تعداد۵۰۰ عدد ماسک در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان توسط خیرین مردمی،خادمیاران شهداء و بسیجیان پایگاههای مقاومت حوزه حدیث خواهران تهیه و بین ایتام و نیازمندان در این شهرستان توزیع شد.

خواهر پاسدار اربابی افزود: در روز تاسوعای حسینی(ع) با همت و تلاش ارزشمند گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج این حوزه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  تعداد 100 پرس عذای گرم طبخ و در قالب بسته بندی‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان کرد: با تلاش بسیجیان گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج حدیث خواهران سپاه ایرانشهرتعداد 20 بسته معیشتی تهیه و بین  نیازمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توزیع شد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محیط حوزه همراه با مداحی و سخنرانی و برپایی ایستگاه صلواتی برگزار و تعداد 500 عدد ماسک نیز بین عزاداران حسینی توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار