رونمایی از فعالیت مجازی پایگاه مروه شهیده حجاب ناحیه مقاومت بسیج روح الله در انتشار کتاب صوتی

اعضای سایبری پایگاه مروه ناحیه روح الله اقدام به معرفی و انتشار کتاب صوتی حماسه حسینی با صدای بهروز رضوی نمودند.
کد خبر: ۹۳۶۵۷۵۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: اعضای سایبری پایگاه مروه  شهیده حجاب حوزه بنت الهدی با طرح ایده جالب اقدام به معرفی کتاب حماسه حسینی و بارگزاری صوت آن در کانال مقر بصیرتی اقدام کردند.
این فایل صوتی به صورت تلخیص شده باصدای بهروز رضوی تولید رادیو سراسری می‌باشد که به گفته فرمانده پایگاه مروه خواهرگرانمایه علاقه‌مندان و دوست داران می‌توانند ضمن استفاده از کتاب و فایل صوتی به دیگران نیز نشر بدهند وآن‌ها را نیز به مطالب کتاب ترغیب کنند.
گران مایه تصریح کرد یکی از موضوعات کتاب در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر و جایگاه این واجب فراموش شده است که یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین علیه السلام بوده است.
گرانمایه اضافه کرد کتاب «حماسه حسینی» مجموعه‌ای مشتمل بر همه سخنرانی‌ها و یادداشت‌های استاد شهید مرتضی مطهری درباره حادثه کربلا است که تفسیر استاد مطهری از نهضت و قیام حسینی است با رویکرد اجتماعی، شخصیتی و سیاسی امام حسین (ع) «حماسه حسینی» تاریخ نگاری نیست، بلکه تحلیل تاریخ است و در آن به جنبه درس آموزی و الگوگیری از قیام امام و لزوم پیراستن آن از تحریفات تکیه و تأکید شده است؛ و در آخر بیان داشت ماهیت و تحلیل قیام حسینی، تحریفات در واقعه تاریخی کربلا، شعار‌های عاشورا و جایگاه امر به معروف و نهی ازمنکر از موضوعات اهم کتاب است.
ارسال نظرات