خبرهای داغ:

اجرای رزمایش توزیع ماسک به همت بسیجیان شاهرودی + تصاویر

شاهرود_در راستای دعوت مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، قرارگاه سلامت شهید سلیمانی سپاه شاهرود اقدام به توزیع گسترده ماسک در این شهر کرد.
کد خبر: ۹۳۶۵۷۴۷
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرنگار بسیج، در روز‌هایی که با موج سهمگین کرونا روبه‌رو هستیم و باید مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم، قرارگاه سلامت شهید سلیمانی سپاه شاهرود برای ایجاد حساسیت در جامعه، اقدام به توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک در این شهر کرد.
پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود عصر امروز با ایجاد ایستگاه‌های اهدای ماسک، مردم را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دعوت کردند و از آن‌ها خواستند در خانه بمانند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در حاشیه اجرای این رزمایش اظهار کرد: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمان و مردم برای مقابله با ویروس کرونا بوده‌اند.
سرهنگ محمد خوش‌قدم افزود: امروز نیز که در شرایط بحرانی هستیم، تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به کادر درمان، مردم را نیز از خطرات ناشی از شیوع این ویروس آگاه و آن‌ها را برای مقابله با این ویروس با کادر درمان همراه کنیم.
او با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون شماره ۲ کرونا در شهرستان شاهرود به همت بسیج جامعه پزشکی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شده است، گفت: مرکز نقاهتگاه شهید سلیمانی نیز فعال است و تست کرونا و اقدامات مشاوره‌ای و درمانی را به مردم ارائه می‌کند.
جانشین ستاد مقابله با کرونای شهرستان شاهرود ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم به‌ویژه در ایام محرم، از همه‌کسانی که در این مسیر کمک‌حال کادر درمان هستند، قدردانی کرد.
اکنون شهرستان شاهرود در شرایط بحرانی ازلحاظ شیوع کرونا قرار دارد و بیمارستان امام حسین (ع) تکمیل ظرفیت شده و کسانی که مبتلا به این بیماری هستند به سایر بیمارستان‌ها منتقل می‌شوند و باید مردم در اولویت نخست و ویژه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار