قرارگاه عملیاتی - مردمی شهید سلیمانی(مبارزه با ویروس کرونا)

نذر سلامت فرصت امتحان است

حضور بسیج، بویژه بسیج جامعه‌ پزشکی در عرصه خدمتگذاری به مردم در موضوع بیماری کرونا مسبوق به سابقه است.
کد خبر: ۹۳۶۵۲۸۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی گفت:حضور بسیج، بویژه بسیج جامعه‌ پزشکی در عرصه خدمتگذاری به مردم در موضوع بیماری کرونا مسبوق به سابقه است.

حجت الاسلام احمد زاده افزود: بسیج همواره‌ در عرصه‌های سخت اجتماعی، امنیتی و ... حضور جدی و فعال داشته که از برکات این شجره طیبه است.

مدیر کل اوقات و امور خیریه استان خراسان رضوی ادامه داد: خدا را شاکریم که نیروهای داوطلب و جهادی را مشاهده می‌کنیم که با محوریت بسیج جامعه پزشکی امروز در این عرصه حضور پیدا کرده‌اند   از خیرین و نیکوکاران و واقفین و ... دعوت می‌کنم که در این عرصه خداپسندانه و انسان‌ دوستانه از عزیزان میدانی که مسئولیت خدمت به بیماران کرونایی را عهده‌دار شده‌اند، پشتيبانی نمایند و نذوراتی را به این امر اختصاص دهند.

حجت الاسلام احمدزاده در انتها گفت:نذر سلامت، فرصت امتحان است، برای همه کسانی که موقعيت و امکاناتی را دارند تا از این طریق خانواده خود را بیمه کنند و خوشبختانه عزاداری‌های مخلصانه‌ای را این شب‌ها را رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد هستیم که امیدواریم این رعایت‌ها، حداکثر ممکن باشد تا کمکی به کادر درمان داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها