خبرهای داغ:

از برگزاری مراسم عزا تا رسیدگی به بیماران کرونایی در روستا مومن آباد

همزمان با محرم مراسم عزای حسینی همراه با جویا شدن احوال بیمران کرونایی و تلاش برای حل مشکلات بیماران به همت بسیجیان پایگاه مومن آباد انجام گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۴۹۵۹
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

یکی از راه های تعظیم شعائر حسینی و بویژه عزاداری در ماه های محرم و صفر برپایی و شرکت در مجالس سوگواری و عزاداری است. به همین جهت در این ایام، هیئت های مذهبی و پایگاه های بسیج اقدام به برپایی مجالس و دسته عزا می کنند. امسال نیز گرچه همچنان با شیوع کرونا مواجه هستیم اما با تدابیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغ دستورالعمل های ویژه این ایام از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، پایگاه ها و مساجد برنامه های خود را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مراسم عزاداری در سرخه و روستاهای آن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز در حال برگزار است.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در حاشیه برپایی این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سیاه پوش کردن داخل و بیرون پایگاه به مناسبت  ماه محرم، برگزاری مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فیروزی و مداحان روستا و مراسم عزاداری با محوریت مسجد با همکاری هئیت، پایگاه خواهران، برادران، شورا و دهیاری برگزار هر شب برگزار می شود.

وی افزود: مراسم از اول محرم تا ۱۷ محرم بعد اذان مغرب با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برقرار می باشد.

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در ادامه با اشاره به اینکه در ماه محرم نیز بیماران و خانواده های آسیب دیده از کرونا را فراموش نکرده ایم، گفت: تماس با خانواده های بیمار (درگیر کرونا )، جویا شدن حال بیماران، پیگیری مشکلات آنها، تهیه سوپ و دم نوش  برای خانواده های درگیر کرونا توسط خواهران پایگاه فاطمه بنت اسد انجام گرفته است.

مومن آبادی اضافه کرد: همچنین تماس و هماهنگی های لازم با مسئول بسیج سازندگی سپاه با هدف پیگیری کار عمرانی منزل یکی از بیماران به منظور ایجاد راهی برای عبور ویلچر انجام شد. البته ویلچر به همت پایگاه خواهران روستا تهیه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار