پیش بینی یک نماینده مجلس در گفتگو با "بسیج" :

وزیر پیشنهادی اقتصاد، بالاترین تعداد رای اعتماد نمایندگان را کسب خواهد کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، وزیر پیشنهادی اقتصاد دولت سیزدهم را بهترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۰۹
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲

محمد صفایی دلوئی،  نماینده مردم خراسان رضوی (گناباد و بجستان) و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بسیج، به ارزیابی کابینه پیشنهادی آیت الله رئیسی، که اسامی آن عصر امروز (چهارشنبه ۲۰ مرداد) به مجلس ارائه شد پرداخت و خاطر نشان کرد: به یقین چه در بستر جامعه و چه در فرایند خانه ملت، آیت الله رئیسی محکوم به موفقیت است و با توجه به روحیه جهادی و انقلابی وی، کابینه اش نیز موفق عمل خواهد کرد.

این نماینده مجلس در ادامه گفته خود، پیشرفت و موفقیت کابینه پیشنهادی را برگرفته از یک تیم قوی، متخصص، چابک، بافکر، دارای برنامه استراتژیک و روحیه جهادی و انقلابی برشمرد و اضافه کرد: چنین شاخص‌هایی موجب می‌شود، تا نمایندگان مجلس با رای بالایی از آن‌ها استقبال کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه، وزیر پیشنهادی اقتصاد دولت سیزدهم را بهترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه عنوان کرد و مُدعی شد: با توجه به شناختی که از آقای "احسان خاندوزی" دارم و مهمتر اینکه شخصیتی عالم، پرانرژی و با برنامه می‌باشد، او یکی از وزاریی خواهد بود که بالاترین رای اعتماد نمایندگان مجلس را دریافت خواهد کرد.

صفایی در خاتمه نیز، بر تقویت "روحیه اجتماعی" وزاری دولت آینده تاکید کرد و یاد آور شد: دارا بودن چنین روحیه ای، با توجه به جدی بودن معضل کنونی معیشت و همچنین بحران کرونا، که موجب شده تا امروزه مردم بیشتر اوقات فراغت خود را در خانه‌ها و پشت در‌های بسته بگذارنند، می‌تواند نقش بسزایی را در رشد اقتصادی و نمود فکری جامعه ایفا کند.
 
گفتنی است، لیست ۱۹ وزیر پیشنهادی آیت الله رئیسی شنبه اعلام وصول خواهد شد.

علی نیکزاد ثمرین، نائیب رئیس مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی صبح امروز گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با رئیس مجلس، لیست وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم در جلسه علنی روز شنبه اعلام وصول خواهد شد.


انتهای پیام//
ارسال نظرات
آخرین اخبار