سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان قدس راه اندازی می شود

امام جمعه شهر قدس در جلسه ستا د ملی مقابله با کرونای شهرستان گفت: این نشست در شهرستان باید جدی تر و مصوبات آن بصورت فوری و ویژه اجرا شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۵۶
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی بازدید روز گذشته امام جمعه شهرستان قدس از محل واکسیناسیون سالن ورزشی کوی فرزان، صبح امروز جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا به دعوت امام جمعه و با حضور معاون سیاسی فرماندار، رییس اداره اطلاعات، جانشین فرمانده سپاه، نماینده نیروی انتظامی، رییس شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهر شهرداری، رییس شبکه بهداشت و درمان، رییس اداره صمت و اصناف، نماینده اداره آموزش و پرورش و نماینده بخشدار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این جلسه اظهار داشت: جلسه ستاد کرونا در شهرستان باید جدی‌تر و مصوبات آن بصورت فوری و ویژه اجرا شود.

وی با اشاره به گلایه‌های مردمی در خصوص بهداشت محیط و ازدحام جمعیت در صفوف واکسیناسیون افزود: نسبت به نظم بخشی به دو سوله واکسیناسیون فعلی نیروی انتظامی، بسیج و شهرداری خدمات رسانی خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان قدس گفت: به دلیل افزایش گروه‌های سنی هدف دریافت واکسن کرونا، نیاز به تسریع و افزایش تعداد واکسیناسیون در روز و جلوگیری از تجمع دریافت کنندگان واکسن در دو مرکز فعلی واکسیناسیون شهرستان قدس، مرکز سوم با مشارکت و حمایت فرمانداری، آموزش و پرورش، اداره بهداشت و درمان، سپاه و نیروی انتظامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری در تامین مکان و کلیه تجهیرات راه اندازی و از روز‌های آینده آغاز به کار کند.

 



در پایان حجت الاسلام والمسلمین جوکار از تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های مدافعان سلامت و همکاری بسیج، شهرداری و دیگر ادارات در مبارزه با کرونا و تمهیدات پیشگیرانه قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار