آغاز مسابقه خاطره نویسی ویژه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد

سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۷ مراد روز خبرنگار مسابقه خاطره نویسی ویژه خبرنگاران و فعالین رسانه استان و خانواده های محترم آنها را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۳۶۳۸۰۰
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سروان پاسدار فخرالدین رضایی مسئول بسیج رسانه استان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت؛ به منظور پاسداشت زحماتی که خبرنگاران و فعالین عزیز رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد متحمل شده و برای اطلاع رسانی در ایام ،مناسبت ها و رویدادهای مختلف در حال تلاش و کوشش هستند مسابقه خاطره نویسی را در خصوص تجربه های تلخ و شیرین آن ها از کار خبرنگاری اجرا کرده ایم.

وی افزود؛ خانواده محترم خبرنگاران و اصحاب رسانه هم به دلیل شغل خاص همسر، پدر و یا فرزندانشان دارای تجربیات مختلف تلخ و شیرینی هستند که به دلیل احترام و بزرگداشت خانواده های این عزیزان نیز،بخشی از مسابقه به خاطرات خانواده های خبرنگاران اختصاص دارد. 

رضایی با بیان اینکه بسیاری از خبرنگاران دارای مشکلات مختلفی در شغل خود هستند،گفت؛ متاسفانه مسولان آن گونه که شایسته خبرنگاران باشد به مشکلات شغلی ،معیشتی و درمانی آنها توجه نکرده اند و امید است با توجه به حساسیت و اهمیت شغل خبرنگاران و فعالان رسانه ای این توجه دو چندان شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خبرنگاران استان در طول سال به دلیل حضور در حوادث و رویدادها ی مختلف و یا با تولید و انتشار اخبار گوناگون دارای خاطرات ارزشمندی هستند،افزود؛ به همین دلیل مسابقه خاطره نویسی خبرنگاران استان را با موضوعات مختلفی پیش بینی کرده ایم که اصحاب رسانه استان و خانواده های محترم آنان می توانند تا پایان مرداد ۱۴۰۰ خاطرات خود را به صورت متن یا کلیپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۴۴۲ در فضای مجازی ارسال نمایند. 

به گفته رضایی موضوعات مسابقه شامل عناوین زیر است و در پایان مسابقه از صاحبان بهترین خاطره ها و آثار تقدیر می شود؛ 

  • لحظات تلخ و شیرین خبرنگاری و کار رسانه ای
  • سبک زندگی اصحاب رسانه 
  • زندگی با اصحاب رسانه 
  • تولید اخبار اثربخش و افتخارآمیز 
  • جنگ نرم در رسانه و فضای مجازی 
  • امید آفرینی و اقدامات خیرخواهانه   
ارسال نظرات
آخرین اخبار