خبرهای داغ:

محرومیت زدایی اصلی ترین اولویت سپاه و بسیج در استان

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان به همراه مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با نمایندگان مردم استان در محل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۶۳۶۷۶
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان به همراه مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با نمایندگان مردم استان در محل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

سردار دامغانی در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از همکاری همیشگی و حمایت های همه ی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با سپاه و بسیج در استان گفت: بسیج و سپاه خدمت مومنانه و محرومیت زدایی را از رسالت به ماموریت تبدیل کرده اند و مهمترین هدف ما خدمت به مردم بخصوص در مناطق محروم و روستایی است.
وی افزود: کمک به محرومان جامعه و زدودن چهره فقر و محرومیت از چهره شهرها و روستاهای محروم بر خواسته از تفکر انقلاب اسلامی بوده و این تفکر به‌عنوان یک اصل مهم و لازم ‌الاجرا در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با اشاره به لزوم رفع مشکل آب از روستاهای محروم استان تصریح کرد: سپاه و بسیج از تمام ظرفیت ماشین آلات و نیروی انسانی برای اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای استان استفاده کرده و این روند تا رفع کامل مشکل این مناطق ادامه خواهد یافت.
سردار حمید دامغانی با بیان اینکه جریان کار گروه های جهادی متعلق به انقلاب و مردم بوده و به فرد و جایگاهی متصل نیست تصریح کرد: جنس کار گروه های جهادی آتش به اختیار و داوطلبانه بوده و حمایت از این جهادگران لزوم کار در مناطق محروم است.
وی افزود: سازماندهی حرکت عظیم جهادی، نیازمند قانونی مدون بوده که نه تنها باعث محدود شدن حرکت جهادی نمی‌شود بلکه موجب نظم و هویت‌بخشی به گروه‌های جهادی نیز می‌گردد‌‌.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان ادامه داد: امروز بیش از هر زمانی، این سرمایه عظیم اجتماعی، نیازمند پشتوانه قانونی است که به واسطه اصلاحیه قانون بسیج سازندگی، این دغدغه مهم جهادگران رفع می‌شود.
وی با تقدیر از خیرین استان در کمک و همکاری جهت تسهیل در پروژه های محرومیت زدایی استان افزود: جهت گسترش خدمت رسانی در مناطق محروم استان، نیاز است تا بودجه و اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی استان افزایش یابد.
نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمت رسانی نیروهای سپاه و بسیج در مناطق محروم استان، آمادگی کامل خود را در جهت افزایش همکاری ها و گسترش خدمت رسانی در مناطق محروم استان اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار