گزارش حلقه‌های صالحین پایگاه حضرت زینب (س)

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) پردیسان در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج، به تشریح جزئیات فعالیت‌های حلقات صالحین این پایگاه در فصل تابستان پرداخت.
کد خبر: ۹۳۶۳۵۷۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) اظهار کرد: برنامه حلقات دارای ۴ محور تربیتی، مهارتی، معرفتی و بصیرتی است. در بخش تربیتی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم و بیان احکام کاربردی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بخش مهارتی سعی کردیم تنوع برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که سلایق مختلف را پوشش دهد. به این صورت که دوره‌ها از دسته هنر‌های تجسمی، صنایع دستی و رودوزی ایرانی انتخاب شد. همچنین با توجه به اهمیت سواد رسانه‌ای و لزوم کسب مهارت‌های تخصصی این حوزه کلاس‌هایی در این راستا برگزار خواهد شد.

خانم محبوبی ابراز کرد: بخش معرفتی نیز با اجرای طرح مطالعاتی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب پیگیری خواهد شد. در بخش بصیرتی هم بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» که بخش مهمی از مخاطبین آن جوانان هستند، مطرح می‌شود تا در جهت هدف بزرگ آن که همان ایجاد تمدن نوین اسلامی است، گامی برداشته باشیم.

گفتنی است برگزاری این جلسات در همه گروه‌های سنی، با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/بشارتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار