با همت بسیجیان و هیئت های مذهبی برگزار می شود؛

برگزاری سوگواری محرم و شبهای یادواره در شهرکرد

آیین سوگواری دهه اول محرم و شب های یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول(صلی الله علیه و آله و سلم) شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۶۳۵۶۵
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم شهرکرد گفت: مراسم سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شب های یادواره به پاس گرامیداشت شهدای والامقام و مدافعان حریم اهلبیت علیهم السلام، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محوطه باز دبیرستان معارف واقع در خیابان فردوسی شمالی روبروی فرهنگسرا برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم معنوی با همکاری بسیجیان حوزه مقاومت حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم)، هیئت های مذهبی بین الحرمین و محبان صاحب الزمان(عج)، مجموعه فرهنگی مذهبی مسجد امام رضا علیه السلام،  از 24مرداد لغایت 2شهریور همزمان با نماز مغرب و عشاء با برنامه  سخنرانی، مداحی و شعرخوانی،  برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم شهرکرد خاطرنشان کرد: همزمان با مراسم دهه اول محرم، شبهای یادواره به پاس گرامیداشت شهدا به شرح ذیل منعقد است:

25مرداد به یاد شهیدان وحید کاظمی نیا، مسلم اصغرزاده و شهدای مظلوم لشکر فاطمیون.

30 مرداد به یاد سردار شهید مدافع حرم، عزت الله سلیمانی.

2شهریور به یاد سرهنگ بازنشسته مدافع حرم شهید علی طاهری.

گفتنی است؛ مراسم های معنوی سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شب های یادواره با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود از علاقه مندان برای حضور در این مراسم دعوت می شود ضمن رعایت فاصله اجتماعی از ماسک و دستکش برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا استفاده نمایند.

شایان  ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین استاد حاجتی امام جمعه موقت اهواز و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از سخنرانان این مراسم معنوی هستند و مداحان و ذاکران اهلبیت علیهم السلام و شاعران انقلابی به ذکر مرثیه، نوحه خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار