مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارت کشور در یاسوج عنوان کرد؛

تفکر بسیجی خدمتگزاری بی منت به مردم است

یاسوج _ مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: تفکر بسیجی خدمت به بی منت مردم، دوری از ریخت و پاش ها،اقدام به هنگام و تصمیم گیری به وقت است.
کد خبر: ۹۳۶۳۵۴۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار فضل الله کفیل در جمع فرماندهان پایگاه های ادارات استانو شهرستان بویراحمد و اعضای هیات اندیشه ورز بسیج کارمندان کهگیلویه که در سالن اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد افزود؛بسیج امروز یک امر روشن و بدیهی با کارنامه ای درخشان و کتابی قطور و اوراقی زیباست که خدماتش در طول ۴۲ سال در عرصه های مختلف ماندگار و جاوید است.

وی ابراز داشت؛  دوران انقلاب اسلامی مشحون از خدمات بسیج و بسیجیان است و در دوران دفاع مقدس، دوران مقاومت و سازندگی، جنگ فرهنگی و جنگ نرم حضور بسیج پررنگ است.

سرهنگ کفیل با اشاره به اینکه هرجا تفکر بسیجی طنین انداز بوده ما پیروز شده‌ایم گفت؛ در صحنه مقاومت اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت و ایستادگی بسیجیان و سپاه نبود الان شرایطی که امروز در عرصه مختلف داریم را نداشتم. 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور به خدمات بسیج اشاره کرد و گفت؛ در مقابله با بیماری کرونا طرح شهید سلیمانی توسط بسیج راه اندازی شد و نعمات و برکات آن را مردم دیدند.

وی افزود: در بحث کمک های مومنانه شاهد نقش آفرینی بسیج بودیم و مستضعفین و اقشار آسیب دیده از کرونا، شیرینی این خدمت بی منت را چشیدند.

وی بیان کرد؛  امروز باید عرصه جدید بسیج با تجربیات ۴۲ ساله را به صورت عمیق و دقیق مورد توجه قرار دهیم .

سرهنگ کفیل گفت؛ در حوزه اجرایی، قوه قضاییه و قوه مقننه حضور پایگاه های مقاومت بسیج را شاهد هستیم. 

وی تصریح کرد؛ در سند ۱۰ ساله بسیج دو رویکرد جدی را دنبال می کنیم که تلاش برای شکل گیری دولت اسلامی به معنای واقعی و همچنین در جوامع محلی از جمله آنهاست.

 سرهنگ کفیل ابراز داشت؛  جمهوری اسلامی ایران بسیار مقاوم و پرقدرت شکل گرفت و امروز یک شجره تناور و مقاوم است که دنیای استکبار را به عقب نشینی وادار کرده است.

 وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اهداف انقلاب گفت: در گام سوم اهداف انقلاب قرا ر داریم که دولت اسلامی باید شکل بگیرد و شکل گیری آن نیز دستوری نیست و همه باید برای تحقق این مهم گام بردارند.

 سرهنگ کفیل ابراز داشت؛  تفکر بسیجی خدمتگزاری بی منت به مردم ، تواضع در مقابل مردم و برآورده کردن نیازهای آنها و همچنین توسعه امر به معروف(خدمت به مردم )  در جامعه است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور تصریح کرد؛  تفکر بسیجی ایثارگری است که در طول ۴۲ سال داشته ایم و مقابله با تعارض منافع ، از خودگذشتگی و وقت گذاشتن، دوری از تجملات و اسراف و اقدام به هنگام و تصمیم گیری به موقع از دیگر ویژگی های بسیج است.

سرهنگ کفیل گفت؛  باید یک حرکت عمومی را شروع کنیم که مدیر و کارگزار ما خود را نوکر و خادم مردم بداند و در حرف نگوییم که مردم ولی نعمت ما هستند اما در تصمیم گیری محلی از اعراب نداشته باشند و یکی از مجموعه هایی که می تواند این موارد را عملیاتی کند بسیج است.

 وی در خصوص هیات های اندیشه ورز بسیج کارمندان و ادارات نیز گفت؛ اولین رویکرد ما فعالسازی هیات های اندیشه ورز در همه حوزه هاست و رکن رکین بسیج ادارات هیات های اندیشه ورز است که با وظایف و اهداف سازمان ها آشنایی دارد و نقش مهمی در ارایه راهکار و چگونگی خدمت به مردم و ارتقای سطح رضایت مندی آنها دارد که باید احصا شود.

وی راه اندازی میزهای خدمت را از دیگر رویکرد های بسیج ادارات و کارمندان برشمرد و گفت؛ میزهای خدمت را در دولت جدید که با رویکرد انقلابی و ولایی شکل گرفته است را باید فعال کنیم.

این مسئول گفت؛ یکی از شعار های آیت الله رئیسی رئیس جمهوری رویکرد مردمی بودن است که منطبق با نگاه اسلامی و دینی است و ما می توانیم در مردمی بودن دولت نقش داشته باشیم که دیدار چهره به چهره با مردم  با مدیران و راه اندازی میز خدمت از جمله  آنهاست.

سرهنگ کفیل ابراز داشت؛  تا کنون میزهای خدمت عمومی بوده اند که باید میز های خدمت تخصصی به صورت جدی و اساسی دنبال شود.

وی افزود؛ در مجموعه بسیج یاور مدیران هستیم و دولت های مختلف کارکردها ی مختلف بسیج را دیده اند که برخی دولت ها از این ظرفیت استفاده کرده اند و برخی نیز آن را محدود کردند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در پایان گفت؛ نگاه ما نگاه خدمت است و این اتصال باید بین مدیران برقرار شود.

انتهای پیام 

 

ارسال نظرات