خبرهای داغ:

افتتاح دو پروژه آموزش و پرورش شاهرود+ تصاویر

شاهرود_کارگاه زنده یاد حاج محمد طبسی در هنرستان نمونه دارالفنون و سالن مشارکتی زنده یاد مینو خواجه در دبستان نسیبه شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۴۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
افتتاح دو پروژه آموزش و پرورش شاهرود+ تصاویربه گزارش خبرگزاری بسیج؛ با حضور مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، عضو شورای اسلامی شهر شاهرود، معاونین مالی پشتیبانی و آموزش ابتدایی، مسئول مجمع خیرین شهرستان، مسئول دفتر امام جمعه، فرزند شادروان حاج محمد طبسی و دیگر همراهان؛ کارگاه زنده یاد حاج محمد طبسی در هنرستان نمونه دارالفنون و سالن مشارکتی زنده یاد مینو خواجه در دبستان نسیبه افتتاح شد.
سه پروژه تا مهر ۱۴۰۰ در شاهرود با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد تومان آماده افتتاح خواهد بود
سعید هژبری مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در این مراسم، عمل شایسته خیرین مدرسه ساز را مصداق بارز صدقه جاری دانست و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برای مرحومان حاج محمد طبسی و مینو خواجه و قدردانی از مشارکت ارزنده خانواده محترم ایشان در عرصه مدرسه سازی، تصریح کرد: در چند سال اخیر پروژه‌های خیرساز در شهرستان شاهرود رشد بسیار خوبی داشته و اقدامات خیرین عزیز در زمینه ساخت و تکمیل فضا‌های آموزشی و پرورشی قابل تقدیر بوده است.
او افزود: سه پروژه دیگر تا مهر ۱۴۰۰ در شهرستان شاهرود با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد تومان آماده افتتاح خواهد بود و بدین ترتیب ۲۷ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد و به یاری خداوند متعال و همت جمعی مسئولان و خیرین، تامین اعتبار استانداردسازی ۳ ٪ کلاس‌های نیمه استاندارد باقی مانده شهرستان نیز انجام خواهد شد.
خیرین را بازوان توانمند آموزش و پرورش
سیدمحمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین حاضر در آیین افتتاحیه، خیرین را بازوان توانمند آموزش و پرورش دانست و نقش آن‌ها را در تامین منابع این دستگاه عظیم، بسیار حیاتی برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر اندیشه پاک و همت والای خیرین مدرسه ساز و خانواده‌های محترم آن‌ها نبود، بسیاری از فضا‌های آموزشی ساخته نمی‌شد و پروژه‌های نیمه تمام نیز به سرانجام نمی‌رسید.
او در ادامه با اشاره به رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی شهرستان گفت: ساخت فضا‌های آموزشی و کارگاهی و توسعه و تجهیز آنها، نیاز مبرم آموزش و پرورش شهرستان شاهرود است و از مشارکت خیرین گرانقدر در این عرصه استقبال می‌کند.
شایان ذکر است؛ کارگاه شادروان حاج محمد طبسی با زیربنای ۱۲۱ مترمربع و اعتبار ۴۴۶ میلیون تومان ساخته شده که ۱۴۰ میلیون تومان از این مبلغ توسط خیر این پروژه و مابقی از محل اعتبارات ملی تامین گردیده است.
در حاشیه این دو افتتاح، از پروژه شهرک فدک نیز بازدید به عمل آمد و ابراز امیدواری شد تا آغاز سال تحصیلی جدید، این مدرسه به فضا‌های آموزشی شهرستان اضافه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار