خبرهای داغ:

نازضایتی مردم از مدیران/مسؤولین ما باید حقوق مردم را رعایت کنند

شاهرود_دادستان شاهرود خاطر نشان کرد: مسؤولین ما باید حقوق مردم را رعایت کنند و مردم از کم کاری مدیران اعتراض دارند و مراجعه به دادستانی زیاد است و ما حتماً ورود پیدا می‌کنیم و حقوق عامه مورد توجه ماست.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۹۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
نازضایتی مردم از مدیران/مسؤولین ما باید حقوق مردم را رعایت کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام رضی پارسامنش در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه باید مصوبات این جلسات باید اجرایی شود و ضمانت آن نیز با توجه به قانون مشخص است، اظهار کرد: مطالبه گری موضوع جدی در قانون حامیان امر به معروف و نهی از منکر است و اگر درخواست مجوز و مطالبه قانونی کنند اگر فرمانداری از صدور مجوز خودداری کند برای آن مجازات تعیین شده است.
او افزود: این ستاد باید از حالت انفعالی خارج شود و مطالبه گری حقوق عامه و مردم که اساس کار است پیگیری شود و مسائل فرهنگی و اجتماعی را باید با راهکار‌های ایجابی فرهنگی انجام و تغییر آن به سمت رعایت حقوق مردم باشد.
دادستان شاهرود خاطر نشان کرد: مسؤولین ما باید حقوق مردم را رعایت کنند و مردم از کم کاری مدیران اعتراض دارند و مراجعه به دادستانی زیاد است و ما حتماً ورود پیدا می‌کنیم و حقوق عامه مورد توجه ماست.
او ادامه داد: باید در جهت دهی ستاد به سمت روش قانونی مطالبه گری تلاش و نگذاریم کم کاری و قصور مدیران ناکارآمد به نام نظام نوشته نشود.
آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس
سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز در این نشست بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس تاکید کرد و از آمادگی برای بازگشایی مدارس خبر داد.
حجت الاسلام روحانی نژاد معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ماه محرم الحرام از طرف وزارت کشور و برگزاری جلسات استانی توجیهی هیأت مذهبی، بر پا به کار بودن فرمانداران و توجه به اجرای پروتکل تاکید کرد.
حق تعطیلی مراسم عزای اباعبدالله را هیچ کس ندارد
او با تاکید بر اینکه حق تعطیلی مراسم عزای اباعبدالله را هیچ کس ندارد، گفت: اگر پروتکل‌ها اجرا نشود حتماً مراسمات تعطیل می‌شود.
روحانی نژاده تصریح کرد: برگزاری مراسم در مکان‌ها مسقف با ارتفاع شش متر با یک چهارم جمعیت و فضای باز با یک سوم جمعیت و پذیرایی بیرون بر و دسته روی محلی اشکال ندارد.
او ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های پذیرایی مشکل دارد و موکب‌های سلامت و پخش نوحه بلامانع است و برای تعظیم شعائر حسینی نباید هیچ مسجد و حسینیه‌ای تعطیل شود و آموزش و پرورش هم فضای باز مدارس را در اختیار هیأت‌ها قرار داده و همکاری خوبی دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار