خبرنگاران تلاشگران عرصه های سخت هستند

زاهدان/ سرهنگ حسن زاده گفت: خبرنگاران تلاش گران و مجاهدان شرایط سخت هستند که با حضور خود در میدان و با قلم خود پیگیر مطالبات مردم هستند.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۹۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با همت روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه از تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در زاهدان تجلیل و قدر دانی شد.

 

در این نشست که با رعایت پروتکل های بهداشتی در قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه در زاهدان برگزار شد سرهنگ پاسدار قاسم حسن زاده ضمن تبریک این روز گفت:خبر نگاران در راه حقیقت و رسالت خطیر و آگاهی بخش به مردم به تصویر عینی از واقعیت تلاش می کنند و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای با رعایت احترام به حق و حفظ حریم افراد شئون انسانی که معیارهای اخلاقی است اهتمام دارند.

وی با اشاره به این مطلب که همانگونه که دوران هشت سال دفاع مقدس دوران سختی بود که این قشر زحمت کش در میدان حضور داشتند افزود: امروز با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس منحوس کرونا دوشا دوش کادر درمان جهت مقابله با این بیماری حضور فعال و چشمگیری دارند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه افزود: امروز شرایط کار خبرنگاران نسبت به گذشته سخت تر است چرا که پا به پای کادر درمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه فعالیت می کنند.

وی از خبرنگاران به عنوان تلاشگران عرصه های سخت نام برد و گفت: این قشر از جامعه  مجاهدان بی سنگری هستند که در شرایط سخت با حضور در میدان و با  قلم  خود پیگیر مطالبات مردم  می باشند.

این مسئول تصریح کرد: خبرنگاران با توجه به رسالت و نقشی که بر عهده دارند دردها و مشکلات و ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان را صادقانه بازگو می‌کنند.

حسن زاده گفت: در شرایط سخت این روزها خبرنگاران کنار نرفته بلکه قلمشان رساتر و گوششان شنوا تر و بیان شان گیراتر شده و برای مطالبه، خواسته ها و نیازهای به حق مردم  مطالبه‌گری را  با جدیت و تلاش شبانه روزی دنبال می کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار