خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

برنامه ریزی دولت سیزدهم در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد

سرهنگ مهرعلیا گفت: دولت سیزدهم باید بر اساس فرازهای بیانیه گام دوم، نقشه راه آینده کشور را ترسیم کند و این بیانیه راهبردی می تواند وضع موجود را به وضع مطلوب برساند.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۳۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در دیدار از شرکت آریان فولاد بوئین زهرا، تولید را باعث رونق اقتصادی کشور دانست و گفت: تولید در کنار بکارگیری نیروی انسانی جوان و فعال و جذب سرمایه گذاری های خارجی باعث رونق تولید در کشور می شود.

وی افزود: تولیدات صنایع تولیدی مادر و بزرگ جزء مولفه های قدرت یک کشور محسوب می شود و دولت سیزدهم باید از صنایع تولیدی در داخل کشور حمایت کند و قدرت تولید را به صنایع تولیدی مادر برگرداند و با نسخه های طبیبان اقتصادی حاذق، اقتصاد بیمار و تعطیلی صنایع تولیدی را درمان کند.

سرهنگ مهرعلیا، به مشکلات اقتصادی پیش روی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: کاهش قدرت خرید مردم، تورم افسارگسیخته 40 درصدی، کسری بودجه، بدهی دولت به بانک مرکزی و گرانی کالاهای اساسی از جمله مشکلات اقتصادی پیش روی دولت سیزدهم است که مدیران دولتی باید با روحیه جهادی و انقلابی این مشکلات را ظرف دو سال اول دولت حل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، حرکت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه آینده کشور دانست و خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند تحولی و راهبردی است که رهبر معظم انقلاب بسیار حکیمانه آن را نوشته اند، در این سند راهبردی هم وضع موجود و هم وضع مطلوب به خوبی ترسیم شده است. دولت سیزدهم باید بر اساس فرازهای بیانیه گام دوم، نقشه راه آینده کشور را ترسیم کند و این بیانیه راهبردی می تواند وضع موجود را به وضع مطلوب برساند.

سرهنگ مهرعلیا در پایان سخنان خود به مراحل انقلاب اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و تمدن نوین اسلامی، پنج مرحله از مراحل انقلاب اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب است و متأسفانه ما فعلاً در مرحله سوم؛ دولت اسلامی هستیم در حالی که با توجه به تحولات داخلی و مخصوصاً تحولات منطقه ای باید از مرحله چهارم هم عبور می کردیم، از این رو رسالت خطیر دولت سیزدهم باید به این موضوع باشد که در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی برنامه ریزی نماید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها