مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

فرهنگیان استان در اسرع وقت نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند

زاهدان/ حمیدرضا رخشانی گفت: فرهنگیان استان در اسرع وقت با توجه به برنامه اعلام شده نسبت به واکسیناسیون کووید 19 اقدام کنند تا برای بازگشایی مدارس دغدغه واکسیناسیون وجود نداشته باشند.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۵۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد:  طرح واکسیناسیون فرهنگیان همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان و در روز عید غدیر خم آغاز و با اولویت اول به ترتیب همکاران مدارس متوسطه دوره اول و متوسطه دوم و ابتدایی در حال انجام است.


وی افزود: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زابل یک مرکز خاص فرهنگیان در شهر زابل با حضور ناظر در حال فعالیت می باشد و در بقیه شهرستانها از مراکز تجمیعی شهرستان استفاده و نوبت دهی طبق لیست مدارس انجام می شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز یک مرکز در شهر ایرانشهر، یک مرکز در چابهار و در دیگر مناطق از مراکز دانشگاه با حضور ناظر واکسیناسیون فرهنگیان انجام می شود.


رخشانی خاطر نشان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دو مرکز در شهر زاهدان و ۲ مراکز دیگر هم توسط اداره کل آموزش وپرورش استان آماده ارائه‌ خدمات است و سایر مناطق از مراکز معرفی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی استفاده می‌کنند.


وی با بیان اینکه در این برنامه مقرر است تا روزانه هزار نفر واکسینه شوند، گفت: برنامه تقسیم بندی و زمان بندی براساس جمعیت مدارس متوسطه اول، دوم و ابتدایی و براساس حروف الفبا صورت گرفته است.


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت به وجود سه دانشگاه علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر، ادارات آموزش و پرورش تابعه شهرستانها و مناطق نیز باتوجه به شرایط، با تعامل و همراهی کافی و دقیق موضوع واکسیناسیون را پیگیری کرده و خواهند کرد. 


رخشانی خاطر نشان کرد: قرار است واکسیناسیون همکاران در مرحله اول تا ۲۰ مردادماه پایان یابد و مرحله دوم در شهریور ماه انجام پذیرد و امیدواریم برای بازگشایی مدارس دغدغه واکسیناسیون وجود نداشته باشند.

 
ارسال نظرات