جانشین ستاد اقشار بسیج سپاه سلمان سیستان وبلوچستان:

عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم هم هستند

زاهدان/ جانشین ستاد اقشار بسیج سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: طهارت اقتصادی شرط مشروعیت مسؤلین در نظام اقتصادی است و با طهارت گره ها را بازکنیم.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۳۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علی کیخا در جلسه معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید گلی دادگستری استان با اشاره به اینکه بسیجی هیچ وقت صحنه را ترک نخواهد کرد گفت: عصرجدیدی ازحرکت انقلابی آغاز شده است.


جانشین ستاد اقشار بسیج سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، عدالت و مبارزه با فساد را لازم و ملزوم هم عنوان کرد و ادامه داد: حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است.


وی استفاده رهبر انقلاب از لفظ طهارت اقتصادی را مهم دانست و افزود: هزار رکعت نماز بدون نماز فایده ندارد، طهارت اقتصادی شرط مشروعیت مسؤلین در نظام اقتصادی است و با طهارت گره ها را بازکنیم.

سرهنگ پاسدار بیک نژاد مدیرسازمان بسیج کارمندان در این جلسه با یاد آوری این نکته که بسیج درتقابل با ادارات نیست افزود: ما به دنبال افزایش کارآمدی نظام ودولت وافزایش رضایتمندی مردم هستیم و بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد.

شمس آبادی دادستان عمومی وانقلاب استان گفت وظیفه بسیج این است اجازه ندهد فساد ایجاد شود واگراقدامات ما دلسوزانه باشد باعث ناراحتی کسی نمیشود

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی رییس کل دادگستری استان دراین جلسه با اشاره با الگو قراردادن زندگی شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی ،صیاد شیرازی ،شهید همت،شهید بابایی وافتخار آنان به تفکر بسیجی گفت:تفکر بسیج نیاز صددرصدی مجموعه ماست

گفتنی است درپایان این جلسه برادربسیجی محمدعلی شریفی بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید گلی دادگستری معرفی و از زحمات برادر بسیجی احمداحمدی قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار