خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین

سنگرهای خدمت رسانی را ‌طبق مسیر شهدا حفظ کنیم

سردار آتانی گفت: امروز طلیعه خدمت رسانی است لذا باید قدر این زمان طلایی را که می‌خواهیم در کنار هم کشور را آباد گردانیم، بدانیم و سنگر را خالی نکنیم این سنگر باید طبق راه و مسیر شهیدان باشد.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۳۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین، برگزار شد.

سردار آتانی در این جلسه بیان کرد: باید قدر مسئولیت هایی که داریم بدانیم. حضور امام(ره) در محضر آیت‌الله شالی فرمودند شما بمانید در حوزه ها. حوزه علمیه برای علما خط قرمز است و بنشینند در آنجا درس بخوانند و تفکر کنند خدمت عالم دینی بر مردم معلوم است.

وی با اشاره به خدمات شهیدان احمد کاظمی و مهدی زین الدین در مسیر انقلاب در دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: شهید مهدی زین الدین تا سال ۶۱ فرمانده لشکر بود و همه تجربه او دو سال اول جنگ است که در همین مدت زمان نیز خدمات بزرگی ارائه شد و تجربه شهید احمد کاظمی در ۸ سال دفاع مقدس، فرماندهی قرارگاه حمزه و فرماندهی سپاه و غیره است. در واقع شهادت این شهیدان بزرگ هزینه های سنگینی بود که برای پایداری شجره طیبه انقلاب پرداختیم.

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه اظهار کرد: تجربه، از همین هزینه ها به دست می آید و لذا باید سعی کنیم در هر مسوولیتی، تجربه ای گرانقدر به جای بگذاریم و جوابگوی تمام مسئولیت ها و اعتباراتی که به ما سپرده شده باشیم و ملت این حق را دارند از ما که مسئولیم مطالبه کنند.

 

سردار آتانی با اشاره به اینکه حوزه های مقاومت بسیج همچون سنگرهای مقابله با هجمه های مختلف دشمنان است عنوان کرد: این حوزه ها و سنگر ها زمانی موفق است که ما در کنار هم و در مقابل دشمن قرار بگیریم. چرا که همین سنگرها مایه امید بسیاری از مردم جامعه است.

وی افزود: برای حفظ آرمان های انقلاب و تحقق این آرمان ها هر یک از ما سنگردار هستیم و بی شک اگر هر خدمتی در توان داریم انجام ندهیم، خیانت کرده ایم.

مقام ارشد نظامی استان با اشاره به توان تولید و نظامی کشور تصریح کرد: زمانی همه کشورهای بسیاری در مقابله با ما با یکدیگر متحد بودند و آن روزها ما حتی برای تأمین سیم خاردار متکی به سایر کشورها بودیم. ما حتی حق پرواز نداشتیم و آن روزها به دلیل نداشته هایمان ما را تحقیر می کردند.

وی افزود: امروز طلیعه خدمت رسانی است لذا باید قدر این زمان طلایی را که می‌خواهیم در کنار هم کشور را آبادان گردانیم، بدانیم و سنگر را خالی نکنیم. این سنگر باید حفظ شود و خدمت طبق راه و مسیر شهیدان باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها