خبرهای داغ:

«قصه دلبری» روايت ازدواج های ساده و عاشقانه دانشجویی

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان از برنامه قصه دلبری با محوریت ازدواج های ساده و عاشقانه دانشجویان در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۹۲۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ فاطمه امير احمدي فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت: برنامه قصه دلبری با محوریت ازدواج های ساده و عاشقانه دانشجویان سراسر کشور در بستر اسکای روم از هفته گذشته آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج در دامغان، فاطمه امیراحمدی فرمانده بسیج دانشجویی خواهران شهرستان دامغان اظهار کرد: اسلام بر ازدواج  بهنگام و در سن جوانی تاکیدکرده است که خیر و برکت را در زندگی زوجین به ارمغان می آورد.

امیر احمدی با اشاره به اینکه قصه دلبری به همت برادران وخواهران دربسیج دانشجویی شهرستان آغاز شده است تصریح کرد: جوانی سراسر شور و عاطفه وبهترین زمان برای این سنت حسنه می باشد و این برنامه بر ازدواج های ساده و آسان دانشجویی تاکید دارد.

او گفت: ساده و آسان بودن این مسئله را زوج های نخبه با ازدواج دانشجویی در قصه دلبری مطرح می کنند و ماهم با استمرار در پخش برنامه این گفتمان را در قشر دانشجو ایجاد می کنیم.

فاطمه امیراحمدی توسعه و ترویج ازدواج های دانشجویی، ساده و آسان را از اهداف این برنامه برشمرد و تصریح کرد: در برنامه 15 مرداددزندگی عاشقانه «قاسم شیراوند» فوق دکترای نانو شیمی از دانشگاه تهران و «مریم امیراحمدی»کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی از دانشگاه تهران روایت می شود.

فرمانده بسیج دانشجویی خواهران شهرستان دامغان در پايان گفت: این برنامه جمعه شب ها ساعت 21 در بستر اسکای روم به آدرس https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=19984&forceview=1
پخش می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار