امام جمعه یزد:

رسیدگی به معیشت مردم اولویت دولت جدید باشد

آیت‌الله ناصری گفت: دولت سیزدهم ، به ویژه شخص رئیس‌جمهور مهار تورم و کنترل قیمت‌ها را برای رفاه حال مردم در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۶۲۸۵۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: دولت سیزدهم، به ویژه شخص رئیس‌جمهور مهار تورم و کنترل قیمت‌ها را برای رفاه حال مردم در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی افزود: باید برای تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه عملی با فساد در ابعاد مختلف، مسئولین با جدیت تلاش کنند چرا که این امر موجب اعتمادآفرینی مردم می‌شود.

امام جمعه یزد اظهار داشت: توجه به تولید و اشتغال جوانان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و توسعه صنعت پوشاک نقش مهمی در مقابل تحریم‌های دشمنان دارد.

ناصری خاطرنشان کرد: نظارت بر خرید و فروش کالا‌ها و پیگیری مبارزه با احتکار و گرانفروشی در کشور از جمله مسایل مهم و از مطالبات جدی مردمی است که دولت جدید باید آن را مدنظر قرار دهد.

وی اضافه کرد: تامین برخی کالا‌ها و نهاده‌های مورد نیاز از طرف دستگاه‌های مرتبط یک ضرورت در کشور است و دولت باید در این زمینه نظارت جدی داشته باشد.

ناصری تأکید کرد: در صورتی که به دولت جدید به مشاغل خرد توجه کند و هرچه سریع‌تر زمینه ایجاد این کارگاه‌ها را به وجود آورد، مشکل تولید و اشتغال به راحتی برطرف می‌شود.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی عنوان کرد: دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام و ایجاد ناامیدی در جامعه و مردم از جنگ روانی و تبلیغاتی استفاده می‌کنند در این خصوص مسئولین باید اقدامات مؤثری انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار