خبرهای داغ:

افتتاح ۲۵ ساختمان پایگاه بسیج در شاهرود

شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود از افتتاح ۸ پروژه عمرانی با هزینه ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۴۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
افتتاح ۲۵ ساختمان پایگاه بسیج در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد خوشقدم در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر با بیان اینکه این پروژه‌ها به همت بسیجیان انجام شده و بنده تقدیر و تشکر از زحمات آنان دارم، افزود: سه میلیارد تومان بابت اجرای پروژه‌ها هزینه شده است.
وی از شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری و شورای شهر و معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود بابت همکاری بویژه در ساخت پایگاه‌های بسیج از محل تملک دارایی‌ها تشکر ویژه کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه معراج الشهدا شهرستان و کانون جوانان بسیج شاهرود که مردم خاطرات زیادی از این فضا دارند، بهسازی شده است، گفت: این مکان تغییر و بهسازی شد و برای خانواده‌ها و قشر نوجوان که نزدیک به هشتاد کلاس فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در حال اجرا می‌شود آماده گردید.
وی با اشاره به انجام محوطه سازی به متراژ ۲۵۰ متر مربع در این کانون با همکاری شهرداری شاهرود، افزود: فروشگاه خدمات کارکنان بسیج در ۹۰ متر مربع زیربنا و ۲۷۰ میلیون تومان هزینه در سپاه ناحیه و حسینیه حوزه علی (ع) با متراژ ۱۷۸ متر مربع و هزینه کرد ۵۱۰ میلیون تومانی امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
خوشقدم ادامه داد: درمانگاه خیریه پایگاه شهید بابامحمدی به متراژ ۱۱۷ مترمربع و هزینه ۷۰۰ میلیون تومانی و دیوارکشی ناحیه با همکاری شهرداری شاهرود به طول ۴۵۰ متر و هزینه ۴۵ میلیون تومان و ایجاد سکوی نمازخانه جنگل ابر و زیرساخت محوطه اردوگاهی آن به متراژ ۱۷۰ مترمربع و افتتاح ۲۵ پایگاه بسیج به همت فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها با هزینه ۱ میلیارد تومان افتتاح امروز افتتاح شد.
وی با تاکید بر اینکه در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان بواسطه تلاش‌ها زیرساخت‌های خوبی فراهم شده؟، این‌ها را مدیون تلاش مهندسی سپاه ناحیه شاهرود دانست و گفت: امروز هشت پروژه عمرانی با هزینه ۳ میلیارد تومان و ۲۵ پایگاه بسیج با هزینه ۱ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار