مسئول سازمان تبلیغات شهرستان خمین درجمع کارکنان سپاه خمین:

ولایت امیرالمؤمنین یک نعمت الهی است

حجت الاسلام کاظمی:واقعه غدیر به امت اسلامی می گوید، که مدیریت جوامع اسلامی باید در دست کسانی باشد که امیرمومنان را معیار و شاخص می دانند.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۹۳
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛حجت الاسلام کاظمی مسئول سازمان تبلیغات سپاه خمین درمراسم جشن عیدسعیدغدیر درجمع کارکنان وسربازان سپاه خمین گفت:واقعه غدیر خم از وقایع مهم تاریخ اسلام است که پیامبر اکرم (ص) هنگام بازگشت از حجه الوداع در 18 ذی الحجه سال دهم قمری در مکانی به نام غدیر خم ، امام علی (ع) را ولی و جانشین خود معرفی کرد واین معرفی به دستور الهی بود که اگر پیامبر این کار را نمی کرد، رسالتش راانجام نداده بود.

وی گفت:همین وظیفه متوجه افرادجامعه است که مأموریت پیامبر را به اتمام برسانند و به همه آحاد جامعه بشری ولایت علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) ابلاغ شود؛ به عبارت دیگر، ولایت امیرالمؤمنین یک نعمت الهی است که اگر به جامعه بشری ابلاغ نشود در حقیقت ما در رساندن نعمت خدا به همه مردم کوتاهی کرده‌ایم.

حجت الاسلام کاظمی افزود:مهم‌ترین مسئله‌ی اسلام، ولایت است و اوج تجلی ولایت نیز در مسئله حکومت متجلی شده است و در روز غدیر نمونه کامل والهی این مهم به مردم معرفی گردید.

مسئول سازمان تبلیغات شهرستان خمین درپایان تصریح نمود:واقعه غدیر به امت اسلامی می گوید، که مدیریت جوامع اسلامی باید در دست کسانی باشد که امیرمومنان را معیار و شاخص می دانند و در راه نزدیک شدن به این قله عظیم، تلاش می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار