خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد

غرق شدن جوان ۱۸ ساله در رودخانه نهاوند

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از غرق شدن جوانی ۱۸ ساله در یکی از رودخانه‌های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۷۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
غرق شدن جوان ۱۸ ساله در رودخانه نهاوندسرهنگ احمد ساکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در یکی از رودخانه‌های این شهرستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور گشت انتظامی در محل و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که جوان ۱۸ ساله نهاوندی در یکی از رودخانه‌های شهرستان مشغول به شنا بوده، اما متاسفانه به علت عدم آشنایی با مهارت‌های شنا و همچنین وجود گل و لای در کف رودخانه غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در ادامه دستگاه‌های امدادرسان در محل حاضر و پس از تلاش زیاد و جستجو، جسد این جوان را از کف رودخانه خارج کردند.

وی با ابراز تاسف از این حادثه تلخ خاطرنشان کرد: از شهروندان گرامی درخواست می‌شود هیچ‌گاه به مهارت شنای خود اعتماد نکرده و از شنا در محل‌های ممنوعه که فاقد موارد ایمنی لازم هستند جداً پرهیز کنند چراکه این گونه اتفاقات ناگوار و جبران ناپذیر در نتیجه یک لحظه غفلت یا یک حادثه جزئی همچون گرفتگی ناگهانی عضلات بروز پیدا می‌کند، بنابراین همواره توصیه‌های ایمنی از سوی کارشناسان مربوطه را در نظر گرفته و در این خصوص احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات